Belgische iPhone 5 omruilen in Apple Store Amsterdam? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een Belg en heb een iPhone 5, gekocht in Belgie in een Mobistar winkel. Nu merk ik dat er redelijk wat stof achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belgische iPhone 5 omruilen in Apple Store Amsterdam?
Ik ben een Belg en heb een iPhone 5, gekocht in Belgie in een Mobistar winkel.
Nu merk ik dat er redelijk wat stof achter de lens van mijn camera zit, wat mijn fotokwaliteit beïndvloedt. Ik heb al gebeld met Apple en ze verwezen me door naar een Mobistar Center. Echter, uit ervaring weet ik dat een mobistar center deze gewoon opstuurt en laat repareren/vervangen. Dit duurt 4-5 weken! Aangezien het een simpele productiefout is (het stof verwijderen is dweilen met de kraan open, het zal toch eerstdaags terugkomen) wil ik gewoonweg niet zo lang wachten en zonder iphone zitten. Daarom vroeg ik me af of ik dit kan gaan regelen met de Apple Store in Amsterdam, aangezien ik mijn iPhone niet rechtstreeks van Apple en niet in NL gekocht heb? Ik was er toch van plan om een daguitstapje van te maken, dus dat zou goed uitkomen. Ik lees op het internet dat dit een vrij bekend probleem lijkt te zijn en Apple zonder moeilijk te doen je een nieuwe iphone meegeeft. Ik wil geen veronderstellende antwoorden aub, met alle respect maar daar ben ik niets mee Gelieve enkel te antwoorden als je met 100% zekerheid kan zeggen of dit gaat of niet. Dank u! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat dan alleen de store zelf kan antwoorden. Suc6 en veel plezier in amsterdam. Edje |
|
||||
|
||||
Als jou iPhone 5 binnen de 1 jaar fabrieksgarantie valt, dan ben je welkom bij elke Apple Store. Maar of ze hem gaan vervangen is een ander geval. Normaal gaat dat gewoon heel snel en met goede service. Heb je last van die stof als je een foto maakt? Als dat niet het geval is, en de Genius ziet ook dat er geen problemen zijn krijg je er ook geen vervangend toestel.
Trouwens, hoe moeten wij 100% weten of dit gaat lukken of niet? We schrijven hier allemaal ons eigen ervaring op. Als jij nou eens even langsgaat, dan heb je pas die 100% zekerheid. Bel eens met Mobistar en vraag eens hoelang het gaat duren? Gebruik de zoekfunctie. Laatste tijd wel veel onnodige topics over hetzelfde onderwerp..
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ga gewoon naar een repairshop?
|
|||
|
|||
Gewoon via de app een afspraak maken en de klacht goed omschrijven; garantie is volgens mij internationaal.
En als er niet wordt omgeruild in Amsterdam, kunnen ze daar toch wel een reparatie uitvoeren zonder wachttijd. |
|
|||
|
|||
Bel gewoon naar de winkel in Amsterdam en dan weet je het toch direct.
|
|
||||
|
||||
Apple Retail Store zou daar geen probleem van hoeven maken. Als je maar wel even van te voren belt, want het ligt aan hun voorraad op dat moment en of ze het ter plekken kunnen maken. Dus allereerst even bellen.
|
|
||||
|
||||
Je 1-jarige "Apple garantie" is wereldwijd geldig in elke Apple Store. Afspraak maken met de Genius bar en langsgaan!
|
|
||||
|
||||
Niet zo zeer wereldwijd.. Vallen enkele plekken buiten, zoals Dubai bijvoorbeeld. Zijn totaal andere toestellen die niet in Europa gemaakt kunnen worden. Europese toestellen is geen probleem.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
"Als jou iPhone 5 binnen de 1 jaar fabrieksgarantie valt, dan ben je welkom bij elke Apple Store. Maar of ze hem gaan vervangen is een ander geval. Normaal gaat dat gewoon heel snel en met goede service. Heb je last van die stof als je een foto maakt? Als dat niet het geval is, en de Genius ziet ook dat er geen problemen zijn krijg je er ook geen vervangend toestel." Antwoord op je vraag? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
iPhone 4S omruilen Apple Store | KK001 | iPhone algemeen | 3 | 20-03-12 08:46 |
|
|