//

iPhone 4S omruilen Apple Store

iPhone 4S omruilen Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het touchscreen van mijn iPhone vertoont kuren. Maak het steeds vaker mee dat hij niet reageert. Als ik hem dan even lock (via de aan/uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-03-12, 14:32
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard iPhone 4S omruilen Apple Store

Het touchscreen van mijn iPhone vertoont kuren. Maak het steeds vaker mee dat hij niet reageert. Als ik hem dan even lock (via de aan/uit knop) doet hij het wel weer. Heb al contact met Apple gehad en omdat hij nog geen 90 dagen oud is mag hij omgeruild worden. Helaas ben ik hem dan wel 2 weken kwijt.

Aangezien ik komende week toch in Amsterdam ben kan ik natuurlijk ook gewoon even de Apple Store inlopen. Zou hij daar dan ook omgeruild kunnen worden? Dan zou ik namelijk niet 2 weken zonder zitten. iemand hier ervaring mee?

gr.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-12, 19:45
corvankruchten corvankruchten is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Thumbs up Service Apple-store is prima!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KK001 Bekijk bericht
Het touchscreen van mijn iPhone vertoont kuren. Maak het steeds vaker mee dat hij niet reageert. Als ik hem dan even lock (via de aan/uit knop) doet hij het wel weer. Heb al contact met Apple gehad en omdat hij nog geen 90 dagen oud is mag hij omgeruild worden. Helaas ben ik hem dan wel 2 weken kwijt.

Aangezien ik komende week toch in Amsterdam ben kan ik natuurlijk ook gewoon even de Apple Store inlopen. Zou hij daar dan ook omgeruild kunnen worden? Dan zou ik namelijk niet 2 weken zonder zitten. iemand hier ervaring mee?

gr.
Ik had problemen met Wi-Fi op mijn 45 dagen oude 4S. Ik kon hme bij plaatselijke ratiler onder garantie laten repareren, maar dan was ik hem wel een tijdje kwijt. Omdat ik toch afgelopen maandag op "bedevaart" naar de Amsterdamse Applestore wilde had ik daar bij de Geniusbar een afspraak gemaakt. Zonder problemen kreeg ik meteen een nieuwe iPhone mee! Prima service, geen maartjes, ze deden wat je normaal zou moeten mogen verwachten. Misschien maakt het wel uit dat ik het toestel in de online Apple-store had gekocht, dus niet via een GSM-provider of zo. Dus ik zou zeggen: ga maar de Applestore, maar maak wel van te voren een afspraak (kan online of via app-je)

Ik ken ook het verhaal van een kennis die een weekendje naar NEw York ging. Hij liet zijn 3GS vallen met een barst in schemr tot gevolg. In New York ging hij naar de Apple-store en kreeg daar ook zo maar een nieuwe 3GS voor terug! En hij was zelfs buiten de garantietijd!!

Suk6
Cor
  #3  
Oud 18-03-12, 19:51
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Oke bedankt. Ik heb m ook online via de Apple Store dus dat zal dan geen probleem zijn.
  #4  
Oud 20-03-12, 07:46
HuubHellings HuubHellings is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

Ze doen een diagnose en als die uitwijst dat het probleem aanwezig is, dan loop je met een nieuw toestel de deur uit. Die diagnose is trouwens mooi om te volgen. Ik had het "geen service" probleem en ik kreeg een nieuwe 4s. Alles werd opnieuw ingesteld. Trek er een uurtje voor uit zou ik zeggen. De moeite waard. De garantie zit daar op de Apple beleving. Dat is niet afhankelijk van de tool (iPhone b.v.) die je voor die beleving nodig hebt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
omruilen Iphone iwanja iTunes 3 16-10-11 12:30
Iphone 4 omruilen? i-peter Odido (T-Mobile) 3 23-09-10 17:09
Iphone 4 omruilen kermak Odido (T-Mobile) 2 08-08-10 23:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:43.