batterij verbruik iOS 5.1 navraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden, ik wil in dit topic even bij iedereen polsen wat het batterij verbruik van jullie iphone is, zodat we er misschien een beetje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij verbruik iOS 5.1 navraag
Hallo forumleden,
ik wil in dit topic even bij iedereen polsen wat het batterij verbruik van jullie iphone is, zodat we er misschien een beetje achter kunnen komen of het helpt als je het bijvoorbeeld via een andere PC installeert. Daarom zou ik graag willen weten via welke PC(Mac, Windows) je het hebt geïnstalleerd, welke iPhone je hebt, hoelang je iPhone meegaat(Standby, Gebruik) en of je je iPhone hebt gejailbreakt. Misschien is het ook handig om te weten of je veel tweaks of apps gebruikt/hebt. Laat het hieronder weten en misschien kunnen we een beetje uitzoeken waar het probleem zou kunnen liggen! PS. Tips/Suggesties zijn welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie hier: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...4s-alleen.html
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: weet iemand hoe je titel kan veranderen naar: batterij verbruik iOS 5.1 navraag iPhone 3gs/4 ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ios-5-1-a.html Als je de zoekfunctie gebruikt kom je er nog wel een paar tegen |
|
|||
|
|||
nogmaals dit kan overzichtelijker zijn door alles op een rij te gaan benoemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Veel te hoog batterij verbruik 3GS/4.1 | rondekloet | Jailbreak | 2 | 24-12-10 15:28 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Verdachte apps ivm batterij verbruik | dendirk | iPhone Apps | 9 | 13-12-09 22:11 |
App voor verbruik batterij | conner | iPhone Apps | 5 | 07-11-09 20:06 |
Batterij verbruik iPhone OS 3.0 Beta 1 en 2 | hkuepers | Archief | 1 | 08-04-09 16:54 |
|
|