Ik wil toch effe corrigeren; je kan veel gebruik halen als je je gewoon je
scherm laat opstaan als je begrijpt wat ik bedoel, dus als je je iPhone gebruikt maar je zit voornamelijk heel de tijd een bepaalde site gewoon te lezen dan zal je meer gebruik kunnen behalen dan dat je heel den tijd door bv op links zit te klikken die de volgende site moet ophalen enz....en er is ook een groot verschil tussen het op Wi-Fi en 3G en
EDGE doen, 3G is echt een slokkop, met deze behaal ik max 4 uur denk ik terwijl ik mee Wi-Fi 6-7 uur kan behalen als ik intensief surf.
Games is nog zoiets; alle games zijn anders,je hebt zware games en je hebt lichte games, bij sommige games kan je veel langer mee spelen dan bij zware games waar deze constant moet zitte sleuren.
Topiscstarter: heb jij die slechts 3 uren behaalt op Wi-Fi of 3G ofzo of door games te spelen ofzo? Want 3 uren is nogal weinig vind ik.
Zelfs door 3 uur games te spelen heb ik denk ik nog iets meer dan 25% ofzo over.
Wel een opmerking: uw helderheid staat veel te hoog, ook deze test heb ik nog gedaan; de helderheid staat hier op 60%, das meer dan voldoende. Hoe hoger de helderheid hoe meer verbruik. Ik heb dit eens getest met de app djay en het scherm heel de tijd laten opstaan, ik was meer % ten kwijt door het scherm hoger in helderheid te zetten, zet die helderheid een stuk lager, het zal al een paar % ten schelen