Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel het al zegt, voor dewelke ga je, wit of zwart en 16Gb of 32 Gb ? Heb je er al eentje gereserveerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoals de titel het al zegt, voor dewelke ga je, wit of zwart en 16Gb of 32 Gb ?
Heb je er al eentje gereserveerd of ga je er op de releasedag zo eentje proberen te pakken te krijgen ? Ikzelf ga voor de zwarte 16gb en heb gereserveerd in switch wijnegem Laatst gewijzigd door King1987; 23-06-10 om 00:05. Reden: edit knop gebruiken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als de releasedag in Augustus is ga ik er diezelfde dag heengaan, natuurlijk voor de opening. En als het in juli is ga ik in augustus het halen bij een tweede lichting.
Ik ga trouwens voor de zwarte iPhone 16GB, de 32GB is me net wat te duur voor een smartphone. |
|
|||
|
|||
Zwart, 16GB, overmorgen in Parijs!
|
|
|||
|
|||
32gb zwart...
Waar? Ergens waar hij op de launchdag in stock is (of waar ik hem kan pre-orderen en zeker kan zijn van mijn toestel ) |
|
||||
|
||||
Wie gaat er eigenlijk allemaal z'n iphone in Parijs oppikken? (store aan het Louvre)
Mijn toestel ligt dan klaar, maar ben de mogelijkheden aan 't bekijken met andere "réservés". Mijne wordt zwart 16Gb |
|
|||
|
|||
Tja, ik heb uren gezocht en heb pech, ik zal er zo moeten eentje te strikken deze week van iemand die deze te koop stelt (liefst 32gb).
|
|
|||
|
|||
Wit, 16GB op de release datum in Belgisch Lanaken.
|
|
|||
|
|||
Liefst op de releasedag, maar waar, dat blijft de vraag...
|
|
||||
|
||||
16GB zwart, via UK doorstuuradres. Delivery 24/06 (borderlinx).
|
|
|||
|
|||
wit, 32GB normaal op de releasedag in België van mobistar
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg gister een smsje van Belcompany dat ik hem kon reserveren, het wordt dus de Witte versie 32gig,
|
|
||||
|
||||
de 16GB zal het worden als de prijzen kloppen die laats gemeld zijn !!
Enkel twijfel ik nog tussen Mobistar Deinze of Oudenaarde
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? | Jasn | Koopinformatie België | 116 | 29-07-10 16:04 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-06-09 00:52 |
In welke week is jullie iphone 3g gemaakt? | iScorpio | Archief | 0 | 01-08-08 17:32 |
|
|