Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel zegt; hoe laat gaan jullie aan de mobistar centers staan? Edit: En aan welk Mobistar Center?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan?
Zoals de titel zegt; hoe laat gaan jullie aan de mobistar centers staan?
Edit: En aan welk Mobistar Center? Laatst gewijzigd door Jasn; 25-07-10 om 23:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vertrek meteen na het werk. Dus om 6u30 sta ik aan ne Mobistar shop
|
|||
|
|||
Blijkbaar gaan ze enkel maar aan Mobistar abonnees verkopen, dus voor mij heeft vroeg opstaan weinig zin
|
|
|||
|
|||
Aan een winkel staan?!
Bedoel je voor of bij de winkel? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
9u. Vorig jaar stonden er al een paar man te wachten. Ze stonden er al van half 6
|
|
||||
|
||||
Ik heb de mail van de 3Gs launch van vorig jaar nog:
Vanaf vrijdag 26 juni om 7 u ´s morgens ligt de nieuwe iPhone in avant-première in 7 Mobistar Centers. Een uitgelezen kans om je iPhone op de kop te tikken, vóór alle anderen. Let op: je moet hem wel eerst reserveren. Kom je iPhone vóór 8 u 30 halen, want dan lopen de reservaties af en mag iedereen binnen. Dat is misschien wel vroeg, maar daarom trakteren we je ook op ontbijt. Schrijf je snel in, want de voorraad is beperkt. Zijn er dan nog iPhones over, dan geldt het principe: ´op = op´. De mail was er maar 24 juni (2 dagen voor de launch), dus neem nu de 27ste/28ste juli mail. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien ook vermelden waar ze gaan staan? Indien ik vrijdag verlof krijg, ga ik toch maken dat ik rond 6u daar ben. Zou dan in de Mobistar winkel van Hasselt gaan staan.
|
|
|||
|
|||
Wanneer werd die mail verstuurd? De dag voor de release?
Kon je toen als het waren je inschrijven voor een reservering? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Worden de iPhones in alle Mobistar centers geleverd? Of grotere kans in grotere steden? En waar dan? Ik woon in regio Oostende (West-Vlaanderen) en ik wil graag vrijdagochtend de iPhone in handen krijgen.
Dus de iPhone 4G - 16GB = €629 incl. btw? Laatst gewijzigd door proXify; 26-07-10 om 01:58. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sta vanaf 9u aan de Mobistar Center in Sint-Niklaas.
Hij gaat open om 10u. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik rond 5 of 6 u aan de Mobistar winkel van Hasselt ga staan. (Als ik dit zo schrijf, denk ik van mijn eigen: ZOT) Opening is pas om 10u.
|
|
|||
|
|||
Als de Mobistar centers de iPhone krijgen, wanneer krijgen ze het dan geleverd? Die ochtend zelf? of de dag voordien?
|
|
|||
|
|||
Dat weten wij ook niet, en dat gaan ze je niet willen vertellen ivm risico op diefstal.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken iemand die in Mobistar centers werkt, hijzelf stuurde mij gisteren: Vanaf ik iets weet bel ik je op. Kan wel niets beloven want wij hebben nog geen info. Grtz. nadien stuurde hij nog een bericht: We mogen ook geen reserveren. Op het moment dat hij mij opbelt en iets laat weten, dan post ik het hier |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? | ABry | Koopinformatie Nederland | 11 | 23-06-10 20:51 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-06-09 00:52 |
|
|