Welke kleur 3G S gaan jullie halen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het al: Welke kleur iPhone 3G S gaan jullie halen (stem niet op de kleur van een iPhone die je al hebt) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welke kleur iPhone 3G S gaan jullie halen? |
|||
Zwart | 17 | 54,84% | |
Wit | 14 | 45,16% | |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Welke kleur 3G S gaan jullie halen?
De titel zegt het al: Welke kleur iPhone 3G S gaan jullie halen (stem niet op de kleur van een iPhone die je al hebt)
Laat ook een reactie achter waarom Update: ff een foto voor de mensen die ze ff naast elkaar willen zien: Laatst gewijzigd door dylanspronck; 21-06-09 om 20:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zwart als er weer haarscheuren in komen. Anders een witte.
|
||||
|
||||
wit! Veel mooier en de Apple kleur is wit... dus wit
|
|
|||
|
|||
Ik vind zwart mooier, want als je een witte koopt is de voorkant nog steeds zwart, en dat vind ik er een beetje raar uitzien
Laatst gewijzigd door dylanspronck; 21-06-09 om 19:58. |
|
|||
|
|||
Wit is lelijk en leg deze ergens en beetje nadien zwart strepen ofzo en krijg je der niet meer af,geef mij maar zwart dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? | Jasn | Koopinformatie België | 116 | 29-07-10 16:04 |
Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? | ABry | Koopinformatie Nederland | 11 | 23-06-10 20:51 |
10 iPads gaan halen in NY | Matthi | iPad algemeen | 19 | 09-05-10 15:00 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? | Tijn1 | Chat en geruchten | 74 | 10-07-08 21:07 |
|
|