Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Ik kan desnoods wat vroeger gaan hoor En ja, ik ga proberen reserveren via de mail. Maar kun je dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
hmm, provider kiezen.... zal vast geen NL tussen staan
Rserveren van de iphone 3gs ging ook alleen voor mobistar, base en nog eentje. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb vandaag een dagje kust achter de rug, maar heb constant mijn gsm gecheckt als Mobistar een reservatiepagina klaar had gemaakt. Zou leuker zijn van zo een reservatie te hebben, meer zekerheid en dan moet je vrijdag ook niet zo vroeg gaan... |
|
|||
|
|||
En rond welk uur stuurde Mobistar een mailtje om te reserveren bij de vorige iphone generaties?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oh sorry en bedankt
|
|
|||
|
|||
Een vraagje: als je gereserveerd hebt, krijg je de tijd om van 7u tot Xu (10u?) de tijd om je iPhone op te halen. Maar wat als je daar bv om 9u toekomt en er staat daar een lange rij wachtenden (zonder reservatie). Hoe geraak je dan binnen zonder gelyncht te worden door de menigte?
|
|
|||
|
|||
Vandaag mag de mail van mobistar wel komen. Liefst zo rond de middag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand een lift vanuit Nederland naar Antwerpen nodig...? met z'n twee is gezelliger en ook praktisch.. ik mik op donderdag laat weg (of ergens in de nacht) en rij dan naar Antwerpen....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En een echte mensenmassa was het niet. Een paar 100 mensen ofzo. Zo was het toch vorig jaar in Gent.
|
|||
|
|||
paar honderd mensen die gaan vechten om 5 iPhones, lijkt me leuk!
(\me gaat alvast zijn honkbal knuppel invetten....) |
|
|||
|
|||
Is er een kans dat er vrijdag ook iPhones in Herentals op voorraad liggen?
Zo ja, dan sta ik vrijdag ochtend vroeg voor de winkel.. Iemand die ook daar heen gaat? (Ik kon hem hier wel reserveren, gratis en zonder toeters en bellen...) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
't ziet er niet goed uit voor je.... helaas man
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? | ABry | Koopinformatie Nederland | 11 | 23-06-10 20:51 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-06-09 00:52 |
|
|