Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ga jij maar lekker naar Turnhout, daar krijg je zekers niks mee......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ga jij maar lekker naar Turnhout, daar krijg je zekers niks mee...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
je kunt nu trouwens online reserveren!
|
|
|||
|
|||
10 minuten geleden nog niet (toevallig gecheckt) en nu ligt de site al plat...
|
|
|||
|
|||
@ZPhone
Kan jij gegevens al invullen? |
|
|||
|
|||
ja gedaan al, maar is al 5+ min aan het 'verzenden' dus gaat niet lukken denk ik
|
|
|||
|
|||
Sorry, jouw iPhone is al uitverkocht.
Maar geen nood: binnenkort komt er een nieuwe lading bij Mobistar binnen. Spring dus zeker eens binnen in het Mobistar Center in je buurt of surf naar www.mobistar.be/iphone voor een update over de leveringstermijn |
|
|||
|
|||
In 10 minuten al uitverkocht... Hmmz 8-) Lijkt me sterk
|
|
|||
|
|||
waren maar 5 winkels ofzo waar je kon reserveren
en de site lag al binnen 10 min plat. was veel vraag naar blijkbaar |
|
|||
|
|||
Keek je toevallig op de website? Of kreeg je een mail van Mobistar?
|
|
|||
|
|||
Las het toevallig op tweakers.net. Maar daar stond al om 10.00 de eerste melding dat de pre-order online was. Helaas net gemist dus....
|
|
|||
|
|||
Pre-order geplaatst voor mezelf en mijn broer en ik ga tegen half 7 - 7u naar Leuven.
Dus normaal moet ik met 2 toestellen buitenkomen |
|
||||
|
||||
Welke shop is de beste optie voor mij om te gaan campen bij de winkels die first come first serve hanteren...Ben van Rotterdam
|
|
|||
|
|||
Mijn is gereserveerd @Lange Munt in Gent !
Maar als ik geen ontbijt wil, mag ik dan ook vanaf 7u binnen? |
|
|||
|
|||
Aan de mensen die zulke reservatietoestanden al hebben meegemaakt: Waren er toen iPhones voorradig in andere Mobistar Centers (Mobistar Owned) dan degene die op de mobistar-site reserveerbaar waren? Ik denk bijvoorbeeld aan Antwerpen Meir
Laatst gewijzigd door RubenTheys; 28-07-10 om 18:07. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarschijnlijk is het gewoon leuk om een koekske te eten in de wachtrij... Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
njaa ik zie nog wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? | ABry | Koopinformatie Nederland | 11 | 23-06-10 20:51 |
Waar gaan jullie de 3G S halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 11 | 25-06-09 20:38 |
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? | dylanspronck | Koopinformatie Nederland | 4 | 22-06-09 00:52 |
|
|