3gs op tv aansluiten wat nodig? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen. als je de iphone 3gs op de tv wilt aansluiten wat heb je allemaal nodig? hoe heten die kabels dingen. en kunnen jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs op tv aansluiten wat nodig?
hallo iedereen.
als je de iphone 3gs op de tv wilt aansluiten wat heb je allemaal nodig? hoe heten die kabels dingen. en kunnen jullie plaatjes van posten. dan kan ik eventueel op ebay kijken. voor zover ik begrepen heb heb je een dock nodig. maar goed welke dock? je hebt charger dock etc... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt geen dock nodig. Wel een AV-kabel.
Eén van de twee die Apple verkoopt: - Component AV-cable (met drie kleuren voor aansluiting aan TV) - Composite AV-cable (met een geel plugje voor aansluiting aan TV) Dus afhankelijk van wat je TV nodig heeft, kun je één van die twee kabels kopen bij Apple. Pas héél erg goed op als je op eBay e.d. gaat winkelen! Er zijn namelijk tientallen kabels die gewoon absoluut niet zullen werken op je 3Gs. Koop echt alleen de originele van Apple. Bij de T-Mobile shops kost deze bijvoorbeeld 29 euro. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple composite-AV-kabel - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Nee, dan heb je de Composite-versie nodig. Rood en Wit is geluid, Geel is beeld.
Component is RGB (Rood, Groen, Blauw) voor beeld en Rood, Wit voor geluid. Dan heb je dus vijf pluggen. Maar voor jou is het composite dus. De composite-kabel die Apple momenteel verkoopt is zeker geschikt voor je 3Gs. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij werkt 'ie super. Succes!
iPhone 2G 8GB USA iPhone 5S 16GB White ATV 3 iPad 3 16GB Wi-Fi iMac (21,5" late 2012) Laatst gewijzigd door iKobus; 23-06-10 om 10:55. |
|
||||
|
||||
Voor mensen die alleen een scart-aansluiting hebben op een tv: je kan de composiet-kabel in een verloopstuk naar scart steken. zo'n verloopstuk kost iets van 2-3 euro bij (bijvoorbeeld) de action.
Je hebt wel de (dure) apple-kabel nodig, alle ipods en iphones geintroduceerd vanaf eind 2007 hebben zo'n kabel nodig. Er zit een speciale apple-chip in. Andere kabels hebben die chip niet. Niet heel sympathiek van apple, voor het beeld had het niet uitgemaakt. Het werkt gelukkig wel uitstekend. |
|
|||
|
|||
Citaat:
" Beoordeling door klanten (Gebaseerd op 1 recensie) Meest bruikbare recensies
|
|
|||
|
|||
oke mensen bedankt. dus nodig een compositie kabel. verder geen dock. en via ebay liever niet omdat het geen zin heb. denk dak in de stad ff wat winkels langsga ben dan meer geld kwijt maar dan heb je ook wat . thanks iedereen. X
|
|
||||
|
||||
Je kan bij de MediaMarkt ook dezelfde kabel kopen van een ander merk. Is vaak net wat goedkoper en werkt net zo goed.
Ik heb er eentje waarbij je USB-kabel eraf kan halen. |
|
|||
|
|||
Ook ik zit te worstelen om beeld op mijn tv te krijgen.
Eerst heb ik bij Dixons een Belkin AV-kabel met dock-connector gekocht met garantie dat dit werkt. Helaas werkt niet dus. Toen heb ik de Apple composite-AV-kabel mee gekregen, maar.... helaas werkte ook niet. Met de Belkin kabel heb ik het uiteindelijk wel voor elkaar gekergen met één of andere app. Maar na update naar iOS4 heb ik geen jb meer dus die app ben ik nu ook kwijt. Ik hoop dat er mensen zijn met ervaring dat het wel gewoon gaat werken. Laatst gewijzigd door Nico Pieter; 24-06-10 om 11:48. Reden: schrijf fout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tetherme, wat is er voor nodig? | justme | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-08-10 13:10 |
Iphone 3gs aansluiten op pc | MarlonW | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 16:50 |
wat is jailbraiken en is het nodig ? | robotkid | Archief | 1 | 17-07-08 22:44 |
Ik heb wat raad nodig | Hostpik | Archief | 2 | 24-03-08 20:32 |
Recovery was nodig maar iPhone was al geunlockt, wat nu? | Juggernaut | Unlock [archief] | 4 | 29-10-07 12:06 |
|
|