Iphone 3gs aansluiten op pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3gs en vroeg me af of het slecht is voor de batterij als ik hem zou aansluiten terwijl hij nog voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs aansluiten op pc
Ik heb een Iphone 3gs en vroeg me af of het slecht is voor de batterij als ik hem zou aansluiten terwijl hij nog voor 41% vol is. Ofwel of het slecht is voor de accu in het algemeen om het tussentijds aan te sluiten op de pc om er zo nieuwe muziek op te zetten. Alvast bedankt voor een reactie (ik kon bij de zoekfunctie geen topic vinden dat hierover ging)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Webcam aansluiten op Iphone 3Gs | SolutionLab | Muziek, foto & video | 2 | 15-05-11 20:25 |
Iphone 3GS aansluiten op 12V-aansluiting en Aux | martwout | iPhone algemeen | 0 | 29-07-10 16:41 |
3gs op tv aansluiten wat nodig? | sweet | Koopinformatie Nederland | 9 | 24-06-10 11:47 |
iphone 3gs wil niet meer aansluiten op pc. usb probleem? | aabullets | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 14:05 |
Iphone 3GS aansluiten op TV | vandee01 | iPhone algemeen | 1 | 23-10-09 18:41 |
|
|