Iphone 3GS aansluiten op 12V-aansluiting en Aux discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik krijg over een tijdje een andere auto waarin naast de stoel naast de handrem zowel een 12v- en een aux-aansluiting (voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS aansluiten op 12V-aansluiting en Aux
Beste forummers,
Ik krijg over een tijdje een andere auto waarin naast de stoel naast de handrem zowel een 12v- en een aux-aansluiting (voor de radio) zit. Met welke kabels kan ik mijn Iphone 3gs rechtstreeks op deze aansluitingen aansluiten? De auto betreft een Citroën C3. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via Aux aansluiten in Ford Focus werkt niet | marsman | iPhone algemeen | 13 | 18-09-13 21:09 |
Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op? | martwout | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 20-07-12 21:29 |
Iphone aansluiten via AUX | Nitow | iPhone algemeen | 16 | 08-04-10 23:14 |
IPhone aansluiten op de AUX van een Renault Megane autoradio | Xillion Nova | iPhone algemeen | 7 | 10-12-09 13:49 |
Iphone aansluiten via dock-aansluiting op autoradio | TVO | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-09 20:15 |
|
|