Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een autolader (12v) voor de Iphone 3GS. Welke lader kunnen de mede 3gs-bezitters aanraden? Ik kom o.a. in de talloze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op?
Ik ben op zoek naar een autolader (12v) voor de Iphone 3GS. Welke lader kunnen de mede 3gs-bezitters aanraden? Ik kom o.a. in de talloze discussies de powerjolt van Griffin tegen. Is dit een aanrader?
De nu aanwezige autolader laadt de telefoon niet op (geen melding op het scherm). Ik ga deze van het merk Digicharger terugbrengen. Laatst gewijzigd door martwout; 05-09-10 om 15:52. Reden: Update |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf de Belkin Micro Car Charger. Klein en simpel. Gekocht bij de MM voor 18 euro.
|
|
|||
|
|||
autolader doet het niet
Ik heb een auto-lader bij de Mac winkel gekocht. De officiele - en dure - oplader dus. Het ding werkt niet. Het ligt niet aan de auto want de sigaretaansteker wordt wel heet. Mijn iPhone is 3gs 16GB. Ook een goedkopere oplader werkte niet. Wie herkent dit en kan mij raad geven.
|
|
|||
|
|||
Heb je de combi lader-iphone ook in een andere auto geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook Belkin. Eentje die twee usb uitgangen heeft.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Kensington Powerbolt duo Car Charger. Groot voordeel 2 USB poorten naast elkaar : iPhone of iPod opladen in de 1 Ampere USB-poort en iPad in 2.1 Ampere poort.
Heel handig en heel compact. Ik ben uiterst tevreden want ik gebruik iCoyote en mijn batterij laad nog steeds op. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet er op letten dat je autolader een vermogen heeft van minimaal 1000mAh. Er zijn veel laders van 500 mAh in omloop, maar die leveren te weinig vermogen. Elke lader ,et een MFI logo moet je iPhone zeker kunnen opladen, maar vrijwel elke 1000 mAh (USB)lader heeft een Apple chipset en moet ook werken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet | martwout | iPhone algemeen | 6 | 14-04-11 15:26 |
Welke Autolader voor Iphone met apple bumper | naturel00 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 04-11-10 21:14 |
USB Autolader laadt 2 op de 10 keer niet, voorheen was alles oke | forrestgumpx | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 15-10-09 14:39 |
Ervaringen met een USB-autolader die *snel* laadt? | Muxje | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 02-08-09 01:19 |
IPHONE laadt niet op in nieuwe autolader | freddyfingers | iPhone algemeen | 0 | 14-01-09 21:25 |
|
|