//

1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet

1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een 1,2 volt adapter gekocht, welke je via de kabel van de Iphone (USB-aansluiting onderaan adapter) met je Iphone kan verbinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-10, 18:28
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard 1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet

Beste leden,

Ik heb een 1,2 volt adapter gekocht, welke je via de kabel van de Iphone (USB-aansluiting onderaan adapter) met je Iphone kan verbinden. Als ik echter de telefoon via deze adapter aansluit op de 1,2 volt-aansluiting van de auto en de motor start, zie ik het lampje van de adapter branden maar de telefoon laadt niet (het oplaadteken verschijnt niet). Op de adapter staat input 10-24v en als output 5V 300mA.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 19:29
Smarzzz Smarzzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 77
Standaard

Ik denk dat je 12V bedoelt. Jouw auto heeft echt geen 1,2 volt aansluiting. Verder is de iPhone altijd erg zinnig met wat ie wel en niet eet. Ga eens terug naar waar je de autolader gekocht hebt en vraag een nieuwe.

Overigens is een output van 5V 300mA goed, maar wel erg weinig. als je heb gebruikte om te navigeren slurpt hij al meer dan die 300mA dus zal hij niet bijladen.
  #3  
Oud 05-09-10, 15:13
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smarzzz Bekijk bericht
Ik denk dat je 12V bedoelt. Jouw auto heeft echt geen 1,2 volt aansluiting. Verder is de iPhone altijd erg zinnig met wat ie wel en niet eet. Ga eens terug naar waar je de autolader gekocht hebt en vraag een nieuwe.
Klopt, het moet 12 volt zijn. Ik zal eens in dit forum nakijken welk merk en type wel algeheel door de 3gs wordt geaccepteerd.
  #4  
Oud 15-09-10, 21:11
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, heb er nu twee geprobeerd, en twee x doet die het niet, de ene was van muvit, de andere van Belkin, die ook een freqentie zoeker heet !

wie weet wat ?
  #5  
Oud 15-09-10, 21:31
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Ik heb inmiddels de jolt SE van Griffin via de Apple Store binnen. En die werkt met mijn 3gs.
  #6  
Oud 16-09-10, 11:33
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Ik heb inmiddels de jolt SE van Griffin via de Apple Store binnen. En die werkt met mijn 3gs.
Ben bij de T-Mobile shop geweest, en kreeg daar een xqisit autolader mee,en die doet het, alleen jammer dat ze daar geen lader met frequentiezoeker hebben, iemand al ervaring met zoeen en een Iphone4 ?


  #7  
Oud 14-04-11, 15:26
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

ik heb net de griffin powerjolt autolader besteld via de appstore, zal mij benieuwen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op? martwout iPhone accessoires en onderdelen 7 20-07-12 21:29
iPad 12 volt lader mail.eve iPad algemeen 17 26-12-10 16:46
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 17:13
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter. jadatmag Archief 2 24-01-10 21:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.