iPad 12 volt lader discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al een goede 12 volt lader al te verkrijgen voor de iPad. De iPad is voor navigatie op de boot, daarbij wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 12 volt lader
Is er al een goede 12 volt lader al te verkrijgen voor de iPad. De iPad is voor navigatie op de boot, daarbij wil ik een juiste lader bijhebben..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
12V lader voor de iPad ? Denk eens na
Edit : of beter nog, kijk gewoon achter op je iPad
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij bedoelt of er een voor de auto is. Maar volgens mij werkt die van een iPod/iPhone ook gewoon
|
|||
|
|||
Citaat:
De lader van de iPhone werkt wel alleen deze kan de iPad niet volhouden bij gebruik van navigatie, de amperage is te laag. Even voor alle duidelijkheid, ik gebruik navionics HD bootnavigatie, en wil dat hij tijdens de trips de iPad gewoon vol houdt. Ik zag bij dealextreme dat ze er een hebben speciaal voor de iPad... |
|
||||
|
||||
Voor dit soort dingen kijk ik op ilounge, daar recenseren zo ongeveer alles dat op de markt is en bedoeld is voor iphones, iPods en ipads.
Maar of dealextreme dingen daar ook op staan... |
|
|||
|
|||
Ja, bij dealextreme staat er idd zogenaamd 1. Beetje misleiding namelijk, want t is gewoon een iphone lader (5v).
|
|
||||
|
||||
iPad is ook 5 Volt. Maar hoeveel Ampere is de iPad lader van dealextreme? Daar gaat het om. 2A is wat je nodig hebt. (5Vx2A=10Watt)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Specs: * In Stock: ships in 2 to 4 days (5 to 8 during new year season) ** Worldwide Free Shipping - Charge from your cigarette lighter socket when you're on the road - Suitable standard cigarette lighter socket - Car power adapter: 12~24V - LED charging indication - 5V/2A power output ensures your device gets enough power and receives quick charging time - Compatible with Apple iPad - Cable length: 70cm |
|
||||
|
||||
Hou me even op de hoogte wil je? Ik wil graag weten of hij inderdaad 10W is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit topic volg ik ook met alle belangstelling . . .
|
|
|||
|
|||
Nu de europese verkoop van start is gegaan, zijn de accescoires nu ook bij onze buren te verkrijgen. deze wordt natuurlijk ook in Dld, VK, FR enz verkocht. Apple iPad 10W USB Power Adapter - Apple Store (U.S.) Heb je nog 2 meter kabel extra ook!
Ik ga zelf binnenkort naar zowel Frankrijk als Duitsland, en neem er dan een mee voor mezelf. Neem er waarschijnlijk wat meer mee, want hoor alleen al hier op het forum dat dit voor veel mensen een probleem is. Ik laat weten wanneer ik ga! Is trouwens 29 euro per stuk. |
|
|||
|
|||
DealExtreme: $3.75 2000mA Car Charger for Apple 9.7" iPad - White (12V~24V DC)
Deze is ook okay... Kost slechts, $3,75USD incl shopping |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
car charger ipod en ipod mini
Nu bij xenos zoeterwoude rijndijk,
Voor 4,95 voor 2,49 is een witte autolader 12 volt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1,2 volt-lader brandt wel, Iphone 3gs laadt niet | martwout | iPhone algemeen | 6 | 14-04-11 15:26 |
Iphone/Ipad lader | boeda12 | iPad algemeen | 7 | 30-01-11 17:57 |
iPad lader gebruiken voor iPhone | joblamie | iPad algemeen | 31 | 26-11-10 13:12 |
Ipad Lader?? | appleiphone | iPad algemeen | 4 | 04-07-10 12:08 |
Europese stekker voor iPad lader , waar ? | cardwizard | iPad algemeen | 50 | 19-06-10 03:30 |
|
|