Denken jullie dat de Iphone 3Gs nu gratis wordt? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb besloten, denk ik om het android verhaal maar even te laten voor wat het is. Denken jullie dat een Iphone gratis gaat worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Denken jullie dat de Iphone 3Gs nu gratis wordt?
Ik heb besloten, denk ik om het android verhaal maar even te laten voor wat het is.
Denken jullie dat een Iphone gratis gaat worden bij een abb tot 30 euro? Nu kost hij nog 99 euro, maar hij zal toch wel goedkoper gaan worden na het uitkomen van de Iphone 4 ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Denken jullie dat er nog een unlock komt? | Kevin | Unlock | 2 | 12-05-11 00:05 |
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? | nhl2003 | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 03-02-11 17:09 |
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? | nhl2003 | Archief | 2 | 23-01-11 11:06 |
Hoe denken jullie over de iPhone 4? | brasshopper | iPhone algemeen | 15 | 20-07-10 03:10 |
wat denken jullie? | frankJB | Archief | 10 | 13-04-08 00:32 |
|
|