Hoe denken jullie over de iPhone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorgie week was er een hoop heisa over de iPhone 4. Ik heb gemerkt dat veel iPhone-fans zich hier nogal aan stoorden, maar ook dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welke invloed heeft het iPhone 4-antenneprobleem gehad op je mening over Apple? |
|||
Mijn mening is niet veranderd. | 18 | 52,94% | |
Ik heb nu minder vertrouwen in Apple. | 6 | 17,65% | |
Ik heb meer vertrouwen in Apple gekregen. | 2 | 5,88% | |
Eerst eens zien of de problemen echt verholpen zijn. | 8 | 23,53% | |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Hoe denken jullie over de iPhone 4?
Vorgie week was er een hoop heisa over de iPhone 4. Ik heb gemerkt dat veel iPhone-fans zich hier nogal aan stoorden, maar ook dat er kritiek was op Apple.
Ik kwam een onderzoekje tegen waar je als iPhone-bezitter je mening over de iPhone 4 kunt geven, maar er is daar geen ruimte voor onderbouwing van je mening helaas. Volgens mij is de iPhone 4 zelf een supertoestel. Bij mijn 3G gebruik ik ook al een beschermcase, dus dat Apple het antenneprobleem met zo'n case oplost vind ik prima. Ik was wel verbaasd hoe slecht Apple de eerste weken op de problemen reageerde. Eerst gaven ze de schuld aan gebruikers. Daarna claimden ze dat het een foutje was in de software. En pas in ronde drie gaven ze toe dat er echt iets verkeerd ging. Vond ik jammer van Jobs cs. Wat vinden jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan mij geen barst schelen; de vorige modellen hadden weldegelijk ook al dat antenne probleem en het ligt zoals ik reeds eerder al heb aangehaalt niet alleen aan die zwakke plaats van de iphone maar alsook aan de providers hier want op plaatsen waar het signaal minder is of moeilijker doorkan dan lukt het om tot 1blokjes te doen zakken maar op plaatsen waar het signaal sterk is lukt het niet om hte signaal te doen minderen. Met andere woorden; mocht het signaal hier eens overal echt sterk zijn dan zou dat antenne probleem nauwelijks of niet een probleem zijn.
Ik stoor er mij niet echt aan en een bumpercase; helpt dit echt wel dan? Als dat echt helpt dan is dat een goeie oplossing als je je er toch aan stoort Wat jobs allemaal zegt interesseert me niet, ik kan voor mijn eigen denken, ik heb daar niemand voor nodig, toen jobs zegde dit met een software update zou verholpen worden dan wist ik dat dit absoluut niet zo zou zijn |
|
|||
|
|||
Ik zal nog zien. Ik ga mij de iPhone 4 kopen en kijken of ik wel degelijk alle bereik verlies. Want met mijn iPhone 3G, 3GS en LG viewty heb ik dat probleem ook, enkel moet ik erop duwen en dat lijkt me niet makkelijk om zo te bellen
|
|
|||
|
|||
Als ik bel dan houd ik deze vanboven meer vast mee m'n vingers, boven de antenne.
|
|
|||
|
|||
Lijkt me logisch voor een rechtshandige. Ik ben linkshandig en ben benieuwd of ik het bereik ook verlies als ik hem in mijn linkerhandpalm hou. En anders hou ik hem gewoon in mijn rechterhand
|
|
|||
|
|||
Ja, als ik soms sms dan houd ik deze in de linkerhandpalm en op de zoals reeds gezegd zwakke plaatsen gaan mijn blokjes dalen tot 1 blokje.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er waren wel verschillen toen ik naar blankenberge ging in sea life binnen was; ik mee mijn iphone 4 en mijne maat mee de 3gs en ik heb proximus er en mijne maat base/mv en em had op bepaalde plaatsen nauwelijks of zelfs geen bereik terwijl ik er mee proximus bijna altijd vol bereik had, het signaal niet zakte ook en de 3G niet wegviel. Verbaasde me in feite wel maar kom, mooi meegenomen. Ze zeggen wel bij base zij het beste netwerk hebben maar dat weet ik toch nog zo niet. |
|
|||
|
|||
Ik ben rechtshandig maar als ik me iPhone met 2 handen bedien, houd ik hem altijd links vast.
|
|
|||
|
|||
Haha, zit nu ook in Blankenberge met base. Heb nu 5 streepjes bereik en EDGE
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen als we ons gebruikelijke frituur binnen gingen viel de 3G weg en had'em EDGE. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
niet voor de Mobistar winkel, Torfs en ook niet aan het station weird, maarja zo erg vind ik da nie |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iPhone 4 is gewoon een geweldig toestel, ongeacht de 'weakspot'. De meesten nemen toch een case, zeker als Apple ze gratis weggeeft.
Ik zelf gebruik geen case en woon in een gebied met matig bereik. Als ik mn iPhone 4 met mn linkerhand vasthoud zie ik al meteen 'Geen Service' staan. Maar dat maakt me niet zoveel uit, aangezien ik bijna alleen gebruik maak van Wi-Fi voor data. Voor de rest is het toestel gewoon een stuk beter dan de vorige generaties iPhones, dus dan neem ik dit voor lief. Ben benieuwd hoe Apple de iPhone 5 gaat ontwerpen. Hopelijk behouden ze de mooie/stevige stalenband.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Denken jullie dat er nog een unlock komt? | Kevin | Unlock | 2 | 12-05-11 00:05 |
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? | nhl2003 | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 03-02-11 17:09 |
ipodhoes.nl beweert dat het een productie fout is!!!!! wat denken jullie? | nhl2003 | Archief | 2 | 23-01-11 11:06 |
Denken jullie dat de Iphone 3Gs nu gratis wordt? | pasmel | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-06-10 21:04 |
wat denken jullie? | frankJB | Archief | 10 | 13-04-08 00:32 |
|
|