//

ben waarschijnlijk een kneus, maarja...

ben waarschijnlijk een kneus, maarja... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He Hallo allemaal, mijn naam zegt het al, ik ben een eersteklas nerd met mijn iphone... Mijn probleem in t kort: Na ontvangst van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-10, 03:16
iphonenerd24 iphonenerd24 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard ben waarschijnlijk een kneus, maarja...

He Hallo allemaal, mijn naam zegt het al, ik ben een eersteklas nerd met mijn iphone... Mijn probleem in t kort: Na ontvangst van mijn toestel moest ik m activeren via itunes, daar heb ik waarschijnlijk van alles fout gedaan, met wachtwoorden invullen ed. Komt er nu op neer dat ik kan bellen en internetten, maar nix uit de app store kan halen, krijg elke X te horen dat mijn gebruikersnaam niet klopt. Ben al naar de appstore en tmobile geweest, maar daar word ik niet wijzer van. Vraagje aan de hoger opgeleiden hier: Kan ik mijn toestel resetten en helemaal opnieuw beginnen? Jullie zullen wel een hoop van dit soort kneuzenvragen krijgen, maar wat de neuk, ik probeer t gewoon. Bij voorbaat dank, Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-10, 04:53
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

heb al lang geen iphone meer in me handen gehad (blame it on wintersport en slechte verzekering) maar logisch zou het zijn als je je iTunes gebruikersnaam en wachtwoord ergens in de instellingen zou moeten kunnen veranderen naar het correcte username(email) en wachtwoord.
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
  #3  
Oud 20-07-10, 07:10
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Maak in iTunes een nieuwe account aan (evt. eerst uitloggen uit de oude), wacht de bevestigingsmail af en synchroniseren maar....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De 'Ik ben een twitter' topic Y-Less Chat en geruchten 64 23-08-10 17:26
Ben abonnement in een gesimlockte iPhone 4 Laurensk Odido (T-Mobile) 11 06-08-10 10:22
Ben ik een beetje laat .... colliehome Archief 1 16-12-08 11:32
Heel dom maarja wou het zelf! -kriis Unlock [archief] 8 17-01-08 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.