vreemde mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na de update naar firmware 4.0, is mijn mail wat in de war, ik krijg op mijn iphone lege mails binnen zonder onderwerp, met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vreemde mail
Hallo,
Na de update naar firmware 4.0, is mijn mail wat in de war, ik krijg op mijn iphone lege mails binnen zonder onderwerp, met een vreemde datum (zoals 01-01-70). Deze mails krijg ik niet via mobile me binnen, maar alleen op mijn iphone. De mails zijn niet te openen. Iphone is niet gejailbreakt oid. Iemand een idee? bvd P@R |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mailaccount even opnieuw instellen? Daarna alle post opnieuw op laten halen.
|
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem, wel met JB.
|
|
|||
|
|||
had hetzelfde, iets van 18 'vreemde mail', mail opnieuw instellen lost het probleem inderdaad op.
|
|
|||
|
|||
Beste mensen, ik heb ook het probleem dat mijn Iphone lege mails ophaalt die niet in mijn Appel email-inbox komen. Kan iemand mij vertellen hoe ik die mails uit mijn iphone kan verwijderen en hoe ik dan mijn mail opnieuw moet instellen?
(Lijkt mij zinloos om eerst bij instellingen email-account alles te wissen en dan hetzelfde weer in te vullen. Daarbij: de emails verzenden/ophalen en synchroniseren met me.com schijnt verder normaal te verlopen ?? Na de upgrade deed het internet het niet en heb ik alles al opnieuw ingesteld.) |
|
||||
|
||||
Citaat:
[Edit] Uiteraard moet je niet veldje voor veldje leeg maken en weer invullen, je moet gewoon de hele account weggooien en daarna helemaal opnieuw toevoegen, anders is het inderdaad zinloos. Laatst gewijzigd door Ruben.cc; 07-07-10 om 03:14. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Ik word ook geteisterd door lege onwisbare mails uit 1970 xd ik hoop dat de mail opnieuw instellen helpt
|
|
|||
|
|||
Nadat ik de mail opnieuw heb ingesteld is het probleem inderdaad opgelost!
Dank voor de oplossing (en uitleg ) ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vreemde provider | jgaf | iPhone algemeen | 2 | 25-09-10 11:22 |
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl | Robert171 | iPhone algemeen | 4 | 14-03-10 18:03 |
3.0 vreemde dingen?! | Hautje | iPhone algemeen | 10 | 01-07-09 14:38 |
Vreemde dingen | Spooky | Unlock [archief] | 1 | 24-01-08 23:47 |
|
|