Vreemde dingen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of ik juist heb gedaan om een nieuw topic aan te maken, zoniet dan moeten jullie het maar verplaatsen. Sinds gisteren avond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde dingen
Ik weet niet of ik juist heb gedaan om een nieuw topic aan te maken, zoniet dan moeten jullie het maar verplaatsen.
Sinds gisteren avond herkent Itunes mijn Iphone niet meer heb andere versies van Itunes geinstalleerd maar dat mocht niet baten. Gemerkt dat alle foto's en muziek etc verdwenen zijn, ook niet zo erg want ik heb ze nog op mijn pc. Dus ben ik een beetje aant vogelen (klooien) geweest in restore etc, zelfs Ibrickr zegt dat er geen Iphone aangesloten is, ik kan dus ook niet uit recovery komen. Ik ben er ook achter gekomen dat de 8Gb nu nog maar 300mb is waarfan 27,5 beschikbaar. Zet ik mijn Iphone weer aan komt gewoon springboard weer terug............maar................. nu kan ik tappen op welk icoontje ook, het icoontje wordt wel geactiveerd (donkerder) maar de applicatie start niet. Ik kan wel schuiven met springboard. Wat kan hier nu aan de hand zijn en is er software of instructies om hem uit deze benarde positie te halen. Ik geef het even op ! Ik ben vant weekend in de regio Rotterdam zou iemand dan voor mij e.e.a kunnen oplossen als er uberhaupt een oplossing voor is ?? Met wanhopige groeten Spooky |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hé Spooky,
Ook ik heb problemen met 300mb. Al gezocht op 300mb killer maar daar word ik niet wijzer van. Mijn probleem doet zich voor nadat ik van 1.1.2 OTB naar 1.1.1 ben gegaan.... zal wel aan mij liggen ;-) Maar ik blijf graag op de hoogte van eventuele oplossingen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier "vreemde" iPhone dingen/gebeurtenissen | Pelle4495 | iPhone algemeen | 14 | 10-01-13 22:24 |
Sommige dingen.. | iWiefring | Chat en geruchten | 0 | 01-04-11 09:09 |
Touchscreen drukt zelf dingen in | Tijss | iPhone algemeen | 2 | 02-06-10 18:22 |
3.0 vreemde dingen?! | Hautje | iPhone algemeen | 10 | 01-07-09 14:38 |
|
|