Tetherme, wat is er voor nodig? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, naar aanleiding van de post van Gonny vandaag, heb ik een vraag over tetherme, een alternatief voor MyWi en goedkoper lijkt mij. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tetherme, wat is er voor nodig?
Hallo mensen,
naar aanleiding van de post van Gonny vandaag, heb ik een vraag over tetherme, een alternatief voor MyWi en goedkoper lijkt mij. Ik heb mijn iPhone 4 op 4.0.1. gejailbreaked en nu kan ik natuurlijk tetherme donwloaden. Maar wat gebeurd er als ik bijvoorbeeld naar 4.1 kan jailbreaken, moet ik het dan weer opnieuw downloaden? Of blijft m'n licentie gewoon geldig? Dus met andere woorden: kan ik gewoon na een update tetherme blijven gebruiken zonder het opnieuw te moeten aanschaffen? Of moet ik bepaalde gegevens ergens opslaan, en zoja, hoe en wat? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je koopt het eenmalig en kan na een nieuwe jailbreak met jouw gegevens weer gratis downloaden. Net zoals de appstore.
|
|
|||
|
|||
Ok thanks!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs op tv aansluiten wat nodig? | sweet | Koopinformatie Nederland | 9 | 24-06-10 11:47 |
wat is jailbraiken en is het nodig ? | robotkid | Archief | 1 | 17-07-08 22:44 |
Ik heb wat raad nodig | Hostpik | Archief | 2 | 24-03-08 20:32 |
Recovery was nodig maar iPhone was al geunlockt, wat nu? | Juggernaut | Unlock [archief] | 4 | 29-10-07 12:06 |
|
|