Berichten app geeft geen contactnaam weer discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik gisteren mijn Apple Watch aan mijn nieuwe iPhone heb gekoppeld geeft de Berichten app op de Watch alleen nog maar het nummer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten app geeft geen contactnaam weer
Nadat ik gisteren mijn Apple Watch aan mijn nieuwe iPhone heb gekoppeld geeft de Berichten app op de Watch alleen nog maar het nummer en niet de naam van mijn contactpersoon weer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook een keer gehad. Na opstarten Apple Watch werden contacten weer getoond.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
APP Store app geeft geen nieuwe updates weer | MCNO | iPhone Apps | 2 | 20-10-15 09:35 |
Iphone geeft geen notificaties van berichten | Pieteramsterdam | iPhone algemeen | 1 | 05-08-14 08:46 |
Berichten geeft enkel nummers weer, geen namen | Pascal2900 | iPhone algemeen | 0 | 23-02-13 12:06 |
Windows: Match geeft geen 256 kbps weer | ischamaastricht | iTunes | 2 | 28-03-12 14:39 |
Windows: itunes 10.1 geeft geen inhoud weer | ivopaas | iTunes | 0 | 12-12-10 12:00 |
|
|