Hoe kan ik actieve calorieŽn in bulk verwijderen?

Hoe kan ik actieve calorieŽn in bulk verwijderen? discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zucht. Voor de zoveelste keer vergeten een workout te stoppen, met als gevolg ruim 100 actieve calorieŽn te veel gescoord. Handmatig aanpassen in de HealthKit ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 18 October 2016, 14:51
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Hoe kan ik actieve calorieŽn in bulk verwijderen?

Zucht. Voor de zoveelste keer vergeten een workout te stoppen, met als gevolg ruim 100 actieve calorieŽn te veel gescoord. Handmatig aanpassen in de HealthKit App is zeer vervelend omdat de meeste entries kleiner dan 0,1 calorieŽn zijn en ik ze ťťn-voor-ťťn moet verwijdere.

Met welke App kan ik (wel) alle entries tussen een begin- en een eindstip in 1 keer (in bulk) verwijderen?

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
watchOS 3: actieve calorieŽn niet zichtbaar tijdens "buiten fietsen"? XIII Apple Watch algemeen 1 14 September 2016 14:00
Hoe kan ik Mail en Bijlagen verwijderen? 48296 iPhone algemeen 0 15 December 2013 16:31
Hoe kan ik MobileMe Outlook Add-in weer bij actieve invvoegpassingen FritsKnibbeler iPhone algemeen 4 6 November 2012 14:54
Mac OS X: hoe kan ik resevekopie verwijderen ? Fieke iTunes 0 7 October 2011 15:04
hoe kan ik foto's verwijderen op mijn iPh. Vulcan Muziek, foto & video 3 2 September 2011 15:13

Regels voor berichten