hoe kan ik foto's verwijderen op mijn iPh. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou graag de mappen met foto's die ik via mijn pc (iTunes) heb opgeladen terug van mijn iPhone willen verwijderen. Ik heb geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik foto's verwijderen op mijn iPh.
Hallo,
Ik zou graag de mappen met foto's die ik via mijn pc (iTunes) heb opgeladen terug van mijn iPhone willen verwijderen. Ik heb geprobeerd dit te doen via: "mijn computer" en dan de iPh. aan te klikken in de hoop de mappen terug te vinden, maar ik krijg enkel maar de map filmrol te zien( foto's die ik met de iPh. heb genomen). De overige mappen worden niet weergeven. Waar kan ik meer uitleg terugvinden op dit forum met de geschikte handelingen, of is er iemand die deze handeling met succes heeft kunnen uitvoeren en deze op zijn beurt mij even wil uitleggen. Alvast mijn dank voor de medewerking en graag tot....... mvg Eddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon via itunes, het tablad foto's aanklikken (iphone aansluiten!) en de mappen uitvinken.
daarna syncen. |
|
|||
|
|||
Beste, dit probeer straks uit en hou u op de hoogte. Alvast mijn dank.
Mvg. Eddy |
|
|||
|
|||
Beste Bosmans echt lukken doe niet. Mijn foto's staan nog steeds op mijn iPh.
Ik kan gewoon de mappen niet terugvinden. Mvg Eddy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 15:58 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|