Douchen met watch en hartslag uitzetten discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds vandaag bezitter van een Apple watch 1serie. Kan ik hier zonder problemen iedere mee douchen? Ergens las ik dat de Apple watch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Douchen met watch en hartslag uitzetten
Ik ben sinds vandaag bezitter van een Apple watch 1serie. Kan ik hier zonder problemen iedere mee douchen?
Ergens las ik dat de Apple watch om de tien minuten je hartslag meet. Kan ik dit uitzetten? Zag al in de Apple watch app dat ik hartslag kan uitzetten, maar dan pakt hij het ook niet meer handmatig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou er niet mee douchen, kun je natuurlijk doen maar bij de S1 wordt waterschade niet in ogenschouw genomen bij garanties/ reparaties.
|
|
|||
|
|||
Douchen zou ik niet doen. Met de serie 2 kan dit wel. Wat betreft de hartslag waarom wil je die uitzetten. Zo erg veel batterij gebruikt dat ook weer niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Watch meet hartslag niet om de 10minuten | putiwan | Apple Watch algemeen | 5 | 25-09-16 23:54 |
|
|