Batterijduur van 3 dagen terug naar 2 dagen, sinds watchOS 4.1 discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de topic titel al zegt; de batterijduur van mijn Apple Watch (Series 3) is van 3 dagen teruggegaan naar 2 dagen, sinds de overstap ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Batterijduur van 3 dagen terug naar 2 dagen, sinds watchOS 4.1
Zoals de topic titel al zegt; de batterijduur van mijn Apple Watch (Series 3) is van 3 dagen teruggegaan naar 2 dagen, sinds de overstap naar watchOS 4.1
- Als ik mijn Watch Series 3 reset naar de fabrieksinstellingen, gaat hij dan weer terug naar 4.0??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apple ID. Werkt plots niet meer sinds een paar dagen | bennydeclercq | iTunes | 0 | 13-04-14 10:39 |
Sinds enkele dagen geruis bij geluid | Ritake | iPad algemeen | 6 | 23-01-14 13:39 |
Ophalen mail (IMAP) mislukt sinds een paar dagen | solumipse | iPhone algemeen | 8 | 04-01-11 20:42 |
sinds paar dagen geen mobiel datanetwerk meer (iphone 4telfort) | meghaly | Archief | 1 | 01-11-10 22:21 |
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren | iBen | iPhone Apps | 17 | 10-11-08 09:32 |
|
|