Gebeld worden op Apple watch geen reactie meer discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allen, Ik kwam er vandaag achter dat mijn Apple watch niet meer reageert als ik op mijn iPhone gebeld wordt. Ik heb geen idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebeld worden op Apple watch geen reactie meer
Goedemiddag allen,
Ik kwam er vandaag achter dat mijn Apple watch niet meer reageert als ik op mijn iPhone gebeld wordt. Ik heb geen idee sinds wanneer dat is maar ik heb het idee na de update naar 4.1 en iOS 11. Het gaat om de gen. 1 (dus niet de gen.0 ) en een iPhone 7. Meer mensen die hier last van hebben? Ik heb al heel veel geprobeerd (opnieuw opstarten etc etc.) maar niets lijkt te werken. Wel krijg ik een bericht met telefoon icoontje dat ik een gemist gesprek heb. Gr. Paul de Gans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Andere meldingen werken wel, zoals imessage?
Anders dit topic aanvullen: https://forum.iculture.nl/f169/apple...nds-ios11.html |
|
|||
|
|||
Ja de rest werkt gewoon, heb het andere topic aangevuld
Gr. Paul |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij bellen of gebeld worden | jack1953 | iPhone algemeen | 0 | 03-10-15 12:54 |
gebeld worden geen geluid | jacobus53 | iPhone algemeen | 5 | 30-10-13 19:32 |
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden | HyPnOTiZeR | iPhone algemeen | 0 | 13-12-10 20:49 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
|
|