gebeld worden geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik gebeld wordt trilt hij wel maar geen ring toon met de oordopjes in wel geluid iphone s4 versie 7.0.3 11b511...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gebeld worden geen geluid
als ik gebeld wordt trilt hij wel maar geen ring toon met de oordopjes in wel geluid iphone s4 versie 7.0.3 11b511
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je muziek afspeelt zonder oordopjes, hoor je dan wel geluid?
|
|
|||
|
|||
heb dat gisteren ook gehad, ook iphone 4S versie 7.0.3.
als ik op volumeknop duwde, kwam er koptelefoon op ipv belsignaal (er zat geen koptelefoon in) Heb iok gemerkt door gps te gebruiken Ik heb thuis de koptelefoon erin gestoken, dan iphone afgezet, dan weer aangezet met de koptelefoon er nog in en dan eens hij opgestart was de koptelefoon uitgetrokken, vraag mij niet waarom, maar nu is het terug in orde? |
|
||||
|
||||
Het blijven "hangen" in oortjes mode is een gekend probleem. Meestal opgelost door de oortjes jack enkele keren in en uit de iphone te duwen/trekken.
|
|
|||
|
|||
Naar het schijnt komt er vuil in de jack waardoor hij denkt dat er iets is ingeplugged
|
|
|||
|
|||
als ik muziek af speel zonder oordopjes is er wel geluid
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel vaak geen geluid met bellen of gebeld worden | nxw | iPhone algemeen | 6 | 20-03-12 18:19 |
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden | HyPnOTiZeR | iPhone algemeen | 0 | 13-12-10 20:49 |
Geen 3G icon en kan niet gebeld worden | Richard_AFC | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-09 20:01 |
Geen geluid en trillen bij gebeld worden!? | suusenzo | Ringtones en Wallpapers | 0 | 10-07-08 11:04 |
geen naam te zien met gebeld worden?? | kaik | Archief | 4 | 29-11-07 21:17 |
|
|