Iphone 4 waarvan de Q en 1 niet meer werkt! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Een iphone 4 16gb die ik hier heb werkt een touch gedeelte niet van. Het gaat hierbij om de letter Q en nummer 1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 waarvan de Q en 1 niet meer werkt!
Beste,
Een iphone 4 16gb die ik hier heb werkt een touch gedeelte niet van. Het gaat hierbij om de letter Q en nummer 1. Het scherm reageert alleen daar niet op touch. Verder werkt alles helemaal en geen andere defecten. Ik heb al 3 andere schermen geprobeerd maar allemaal hetzelfde probleem. Hoop dat er hier iemand is die weet wat er misschien aan de hand is. Bedankt, Beatz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dus alleen ergens linksmidden. Als je de toetsenbord weghaalt en vanaf dat punt scrolt werkt het dan wel?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 waarvan het ledlampje / flitser soms niet werkt? | bartje1001 | iPhone algemeen | 1 | 13-06-13 21:40 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
App waarvan ik de naam niet meer weet | DhrA90 | iPhone Apps | 4 | 10-09-10 20:47 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|