Goedenavond,
Afgelopen donderdag merkte ik dat mijn aan/uit-knop niet meer in te drukken was (waarschijnlijk op mijn werk, waar ik vele kilometers per dag loop ^^ ergens tegenaan gelopen). Aangezien ik niet echt in de buurt van Amsterdam woon en ik aanstaande woensdag voor 4 maanden naar het buitenland ga, en ik dus het laten opsturen naar Apple ook niet zou redden en het waarschijnlijk ook nog onder de categorie val/stoot schade zou gaan vallen heb ik besloten mijn telefoon naar een Turkse telefoonwinkel te brengen.
Deze heeft het knopje netjes gemaakt maar daarna deed de beeldschermvergrendeling tijdens het bellen het niet meer. Dat ook weer laten maken en vervolgens deed de home button het niet meer en kon degende met wie ik aan het bellen was mij niet meer horen. Vandaag weer teruggegaan en de man van de winkel wist ook niet meer waar het aan lag. Hij kon de telefoon opsturen, maar dat zou een week duren (ik heb die tijd dus niet meer
). Afin telefoon weer mee naar huis genomen. Een software-herstel uitgevoerd want je weet maar nooit... helaas geen effect.
Nu heb ik besloten om aanstaande dinsdag naar de Apple Store in Amsterdam te gaan, moet natuurlijk een werkende iPhone hebben voordat ik naar Canada ga. Nu is eigenlijk mijn vraag: Ik heb gelezen dat wanneer de garantie van de iPhone verlopen is ze je een aanbod doen om voor €149 je iPhone te laten vervangen (iets waar ik toch wel positief tegenover sta, heb een telefoon nodig). Gaan ze kijken of er vreemden - niet Apple mensen - in de telefoon hebben zitten werken? En als ze hier naar kijken en ze zien dit (warranty stickers doorbroken, en misschien ook wel niet originele onderdelen) blijft dit aanbod dan nog gelden?
Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Daan