iPhone home knopje werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een Iphone 3g 16gb zwart. Ik moest gister door een zware regenbui fietsen en toen ik weer thuis kwam, kwam ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone home knopje werkt niet meer
Beste mensen,
Ik heb een Iphone 3g 16gb zwart. Ik moest gister door een zware regenbui fietsen en toen ik weer thuis kwam, kwam ik er achter dat mijn iPhone Home knopje niet meer werkt. Ik dacht dat het door vele liedjes die ik op mijn telefoon heb niet werkt, dus ik heb al mijn liedjes + films eraf gehaald maar zonder positief resultaat. Is dit te repareren? en is het goedkoop? Ik heb al op google gezocht maar daar kom je al snel uit op 150 euro. Als u een goedkoop bedrijf in Nederland weet. Meld het dan astublieft hier. Met Vriendelijke Groeten, Jeroen Hulshof |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
Home button werkt niet meer | SaCreficed | iPhone algemeen | 5 | 23-05-10 02:39 |
home button werkt niet meer | EdoubleDee | iPhone algemeen | 50 | 13-12-09 00:22 |
Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?! | mjay | iPhone algemeen | 5 | 18-06-09 23:02 |
bovenste knopje werkt niet meer | ronnyconaert | Unlock [archief] | 1 | 14-06-08 17:57 |
|
|