iphone 5 waarvan het ledlampje / flitser soms niet werkt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 5 en sinds na 2 maanden kreeg ik problemen met foto s maken. Na veel zoeken kwam ik er achter dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 waarvan het ledlampje / flitser soms niet werkt?
Ik heb een Iphone 5 en sinds na 2 maanden kreeg ik problemen met foto s maken. Na veel zoeken kwam ik er achter dat het led lampje het niet meer deed. Door middel van zaklamp. Nu merk ik dat hij het soms wel doet en soms niet? Weet iemand wat ik het beste kan doen? als ik hem opstuur ben ik hem 2 weken kwijt?
of is dit het enige wat ik kan doen? iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan misschien ook naar de Apple Store in Amsterdam gaan?
Misschien wisselen ze hem daar wel om? Of kunnen ze je daar verder helpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet | _Stephan | iPhone algemeen | 4 | 03-04-11 09:53 |
Flitser iPhone 4 werkt niet | bjaslagter | iPhone algemeen | 4 | 30-09-10 19:06 |
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S | timarea51 | iPhone algemeen | 14 | 27-09-10 08:17 |
het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet | woutervandenberg | iPhone algemeen | 1 | 15-04-10 23:35 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
|
|