het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een paar dagen heb ik het probleem dat ik soms mijn iphone 3gs niet meer kan ontgrendelen omdat de ontgrendel knop niet meer reageerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet
sinds een paar dagen heb ik het probleem dat ik soms mijn iphone 3gs niet meer kan ontgrendelen omdat de ontgrendel knop niet meer reageerd op het verschuiven. kan iemand mij vertellen wat dit voor fout is en of er een eventuele oplossing is???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Symptomen lijken op t probleem wat ik af en toe ondervind
https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f31/problemen/50218-gesprekken-aannemen-verloopt-moeizaam.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Headset doet het niet op mijn Iphone 3GS | maritjuh1991 | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 21:22 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet | bladearrows | iPhone algemeen | 1 | 04-01-10 08:53 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
Bovenkant van het scherm reageert niet meer | bungieke | Archief | 1 | 17-07-08 16:12 |
|
|