Toegangscode uitschakelen lukt niet meer discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag kreeg ik ineens een melding op mijn watch dat er iets veranderd zou zijn in de blablabla... Ik zat op het werk en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode uitschakelen lukt niet meer
Vandaag kreeg ik ineens een melding op mijn watch dat er iets veranderd zou zijn in de blablabla... Ik zat op het werk en heb dan maar snel Akkoord of OK gedrukt. Maar ineens MOEST ik een toegangscode instellen voor mijn watch!
Ik heb dit nog nooit gebruikt en ik wil dit ook niet. Maar in mijn watch en iPhone watch app is het onmogelijk om “Zet uit” te drukken in de instellingen van Toegangscode. Iemand enig idee wat hier gebeurd is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een app als MS outlook geïnstalleerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toegangscode iPad 4 mini vergeten - herstel lukt niet | Mirdg | iPad algemeen | 9 | 07-02-16 15:53 |
Schakelbediening uitschakelen lukt niet meer | dav0rr | iPhone algemeen | 0 | 23-06-14 04:17 |
Woordvoorspelling uitschakelen lukt niet | marcla | iPad algemeen | 3 | 05-04-12 00:42 |
Aan-en uitschakelen lukt niet! | Nubi | iPhone algemeen | 5 | 06-08-10 18:49 |
back up terugplaatsen met toegangscode lukt niet | Van3 | Archief | 2 | 02-05-10 22:50 |
|
|