Toegangscode iPad 4 mini vergeten - herstel lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Dit is vast regelmatig gevraagd, maar goed. Vorig jaar december een iPad mini 4 gekregen. Ik heb hem geinstalleerd, vingerafdruk want dat leek me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode iPad 4 mini vergeten - herstel lukt niet
Hi! Dit is vast regelmatig gevraagd, maar goed. Vorig jaar december een iPad mini 4 gekregen. Ik heb hem geinstalleerd, vingerafdruk want dat leek me makkelijk (ik dacht, leuk, hoef ik geen toegangscode te onthouden, kan ik ontgrendelen via vingerafdruk, niet dus) en daarna niet meer gebruikt. Gevolg is nu dat ik de toegangscode niet meer weet en dat mijn iPad 60 minuten geblokkeerd is.
Ik wist niet meer of ik dingen gesynchroniseerd had dus ik heb hier https://support.apple.com/nl-nl/HT204306 geprobeerd de onderste suggestie uit te voeren. Moest ik eerst iTunes voor installeren op mijn laptop. Op mijn laptop (Windows) staat iTunes, en als ik alles doe zoals er staat dan zie ik wel het icoon van iTunes met de kabel, maar er gebeurd niks. Ik krijg geen optie om te herstellen. Heeft iemand enig idee wat je dan kunt doen of waar het aan kan liggen? Laatst gewijzigd door Mirdg; 07-02-16 om 00:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De Politie bellen en aangeven dat je een ipad "gevonden" hebt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu misschien wel, "wat je vind mag je houden?"
Sluit me aan bij Timosha. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is een gewone vraag en ik snap niet waarom er met de harde reset niets gebeurd. Als je het niet weet of niet wilt helpen kun je ook gewoon niet reageren. Iemand anders die misschien wel een serieus voorstel heeft? Laatst gewijzigd door Mirdg; 07-02-16 om 15:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hm, moet ik dus via mijn werk regelen. Op een andere laptop is het terechtkomen in herstelmodus inmiddels wel gelukt, alleen krijg ik nu de 3194 code. Antwoord staat hier vast ergens op het forum. Ik ga wel even zoeken.
|
|
|||
|
|||
Kijk hier even:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201442 |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad (4) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5s toegangscode vergeten | lucanulens | iPhone algemeen | 6 | 20-10-14 09:49 |
Toegangscode vergeten help aub! | Rubino | iPhone algemeen | 42 | 09-08-14 12:32 |
iPad Mini activatie iOS6 lukt niet? | rensiejjj | iPad algemeen | 0 | 25-07-13 17:02 |
toegangscode ipad vergeten | 1987Spike | iPad algemeen | 13 | 26-08-12 14:07 |
Toegangscode vergeten! What to do? | iJob | iPhone algemeen | 37 | 24-12-11 23:56 |
|
|