Toegangscode vergeten! What to do? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers, Vannacht heb ik tijdens het stappen (op mijn verjaardag) een toegangscode (niet SIM pin) ingesteld wegens mijn briljante idee om zo een eventuele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Toegangscode vergeten! What to do?
Beste iPhoneclubbers,
Vannacht heb ik tijdens het stappen (op mijn verjaardag) een toegangscode (niet SIM pin) ingesteld wegens mijn briljante idee om zo een eventuele dief te slim af te zijn. Nu ben ik 10 seconden nadat ik een toegangscode had ingesteld 'm al vergeten... Ik heb vrijwel alle code's die in mij opkomen al geprobeerd, maar niets mocht baten. Dus nu zit ik op mijn verjaardag met een ontoegangbare iPhone 4 waar ik geen felicitaties, smsjes e.d op kan lezen. Als iemand me kan helpen, alvast bedankt ! iJob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even herstellen met iTunes en je reserve kopie terug zetten!
|
|
||||
|
||||
Jailbreak + unlock zit erop, komt uit USA!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een nieuwe vragen voor je verjaardag
|
|
||||
|
||||
Owja, Gefeliciteerd met je verjaardag!
|
|
|||
|
|||
In ieder gaval vast gefeliciteerd met je verjaardag. Herstellen is enige optie denk ik, dan ben je dus wel al je smsjes kwijt. En natuurlijk de rest
|
|
||||
|
||||
Dankjewel, maar dan is m'n unlock en jailbreak er ook af... Geen optie!
Thanks anyway. |
|
||||
|
||||
Dat klopt, of blijven proberen of een ander toestel kopen tot dat je iOS 5.X kan unlocken
|
|
||||
|
||||
Ja, eerst maar even een dag heel erg hard nadenken over wat de code zou kunnen zijn.
Alcohol... |
|
||||
|
||||
Misschien is het gewoon iets simpels?
Anders drink je even wat! (alcohol ) Misschien komt het dan naar boven? Succes !
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd
Dom dom dom Eigen schuld. Anders dan herstellen in iTunes is niet mogelijk geloof ik. |
|
||||
|
||||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-omzeilen.html
en gefeliciteerd.
|
|||
|
|||
Herstellen met preserved baseband voor unlock is toch mogenlijk
|
|
||||
|
||||
Dacht ik ook. Gewoon een custom firmware maken toch? En dan restoren mbv tiny umbrella en een tool / programma om de baseband te behouden...
|
|
||||
|
||||
@ simlockvrij
Vergeet niet dat bij mijn telefoon ook nog staat "simlock actief", dus werkt die methode niet HELAAS!... |
|
||||
|
||||
Een verjaardag om nooit meer te vergeten!
|
|
||||
|
||||
Bump! Overige info:
Firmware 4.0.2 dus, uit de USA zelf gejailbreakt en unlocked. Baseband 1.59.00. Wat zijn de mogelijkheden? Duizendmaal dank! |
|
||||
|
||||
Wat je zou kunnen doen is een Custom IPSW maken.
Je update gelijk naar 5.0 maar je behoudt je Baseband. Je hebt dan ook een jailbreak. En zo kan je een unlock uitvoeren. Het is het proberen waard.. Je kan een custom IPSW maken door Redsnow of Snowbreeze te gebruiken. Daarna in Pwned DFU mode herstellen via iTunes. |
|
|||
|
|||
SHSH Blobs backuppen met iFaith. Daarna met iFaith (Hotfile.com: One click file hosting: iFaith-v1.4_win.zip) een signed ipsw maken en herstellen met iTunes.
Na het herstellen een backup terug plaatsen, jailbreaken en Ultrasn0w weer installeren. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 december 2011 om 00:39 ---------- Nou weet ik niet welke baseband iOS4.0.2 heeft. Als deze hoger is dan 1.59.00 Moet je gebruik maken van TinyUmbrella, en herstellen met een baseband preserved IPSW gemaakt met Sn0wBreeze of Pwnagetool. De SHSH bestanden die iFaith van je telefoon haalt moet je wel even in het mapje zetten waar de SHSH blobs van TinyUmbrella staan (C:\Users\(naam)\.shsh.) Succes en Gefeliciteerd Laatst gewijzigd door tjibba; 19-12-11 om 01:40. Reden: typo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? | chanell | Archief | 1 | 06-12-09 14:23 |
toegangscode | hesselhendriks | Archief | 1 | 09-11-09 12:09 |
iPhone 1e gen.: Toegangscode | Duco10 | Unlock | 1 | 09-08-09 11:50 |
Windows: Toegangscode | Srankie | iTunes | 8 | 02-06-09 17:29 |
|
|