Toegangscode vergeten help aub! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medeforummers, Ik heb vandaag voor het eerst een toegangscode op mijn Iphone 5 geinstalleerd. Een paar uur later wou ik deze wijzigen, na dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode vergeten help aub!
Beste medeforummers,
Ik heb vandaag voor het eerst een toegangscode op mijn Iphone 5 geinstalleerd. Een paar uur later wou ik deze wijzigen, na dat ik deze geweizigd had voerde ik hem in maar gaf aan dat deze fout is Nu is mijn Iphone geblokkeerd, en vraag me af wat ik kan doen, ik heb al een hoop gelezen maar kom er niet uit. Ik heb namelijk geen back up want de computer is een keer kapot geweest Mijn zoontje zijn mooiste geboorte foto's en video's zitten erop, ik ben zo bang dat ik deze kwijt raak. Is er een ander optie om deze veilig te stellen voor dat ik hem gaat wissen? Kan er een back up worden uitgevoerd als de telefoon een toegangscode vraagt? Help mij aub, als iemand dit goed kan wil ik ook wel langs komen rijden, maakt niet uit hoe ver het rijden is, en daar staat natuurlijk een vergoeding tegen over. Groeten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het kan maar; bel naar Apple Support (zorg dat je je imei nummer en alle overige info hebt, dus ook aankoopbon). Misschien dat zij hem op afstand kunnen unlocken, weet alleen niet of je alle info kunt houden. Er zijn veel mensen hier met meer kennis, wacht nog even hun antwoorden af.
|
|
|||
|
|||
Als je de iPhone aan een PC koppelt zie je de fotorol toch als losse schijf?
Niet mijn foto, maar zoiets: Daar kun je alle foto's en filmpjes kopiëren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link: http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=nl_NL
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn Laatst gewijzigd door niven10; 06-08-14 om 12:59. Reden: Edit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je antwoord. Ik heb wel een computer die het doet, alleen vindt hij mijn Iphone niet omdat deze nooit gekoppeld was met mijn iphone. Dat link had ik gister al gelezen, alleen is dat geen oplossing om mijn data te behouden. Of zie jij dat anders? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2014 om 14:05 ---------- Ik zat te denken op hem te omzeilen die code maar dat werkt niet meer in ios 7.1.2 dat was een beveiligings update Zal nog steeds voor je kijken is het ook een idee op Apple te bellen informatie van je telefoon staat op de achterkant van je iPhone en op het doosje je hebt ook heel veel aan je IMEI nummer. Kan niks vinden alleen maar dat je de iPhone moet herstellen maar dan ben je de foto's kwijt en dat wilt u niet. Dus er zijn twee oplossingen. 1. Weer de code proberen 2. Apple bellen Laatst gewijzigd door niven10; 06-08-14 om 15:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door niven10; 06-08-14 om 15:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet niet precies welke iOS ik heb. Wel iOS 7 maar daar na zijn er als ik het me goed kan herrinneren nog 2 updates geweest die ik niet gedownload had. Ik heb de versie met de grote (STOP) balkje bij het ophangen als je snapt wat ik bedoel. Nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link: PhoneRebel / How To Bypass iOS 7 LockScreen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2014 om 16:27 ---------- En is het gelukt of ga je het niet doen? Laatst gewijzigd door niven10; 06-08-14 om 17:27. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat zo weten hoe het hier afgelopen is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door niven10; 06-08-14 om 18:22. |
|
|||
|
|||
Helaas hebben zij ook niks kunnen doen. maar het zou erg fijn zijn als jij voor mij mee zoekt want ik doe ook me best nog. Of mocht jij iemand in je omgeving kennen die denkt dat hij het kan oplossen dan wil ik er ook heen rijden. Alvast bedankt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2014 om 19:05 ---------- Kun je je iPhone nog uit doen als dat kan doe hem daarna weer aan kijken of je je code weer kan invoeren en dan kun je dat trucje doen om de code te omzeilen. |
|
|||
|
|||
Dat heb ik al geprobeerd maar er veranderd niks
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net geprobeerd, helpt ook niet😞😞. Wel een site gevonden van iemand die data terug halen doet. Heb ze gemaild hopen dat zij het wel kunnen. Zie site : Data Recovery Ricall Repair Services: Uw gegevens van uw iPhone kwijt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt. Maar misschien dat hun zeggen dat ik hem moet wissen en dat ze het later terug kunnen halen?
|
|
|||
|
|||
Slim was ik niet opgekomen maar je kan de iPhone toch niet meer aan de computer doen? Ik neem aan dat hun dat ook via een computer doen.
Laatst gewijzigd door niven10; 06-08-14 om 20:44. Reden: Edit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toegangscode vergeten, nog wel toegang | Seel | iPad algemeen | 6 | 07-04-14 14:53 |
Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen? | sof2008 | iPhone algemeen | 10 | 01-12-12 12:19 |
toegangscode ipad vergeten | 1987Spike | iPad algemeen | 13 | 26-08-12 14:07 |
iPhone toegangscode vergeten! Reservekopie kwijt | Sehla38 | iPhone algemeen | 0 | 03-04-12 16:32 |
Toegangscode vergeten! What to do? | iJob | iPhone algemeen | 37 | 24-12-11 23:56 |
|
|