iPhone toegangscode vergeten! Reservekopie kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik heb echt een probleem. Ik had gisteren geupdate naar ios 5, ik heb HELAAS iCloud niet geactiveerd. Na de update had ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone toegangscode vergeten! Reservekopie kwijt
Hallo iedereen
Ik heb echt een probleem. Ik had gisteren geupdate naar ios 5, ik heb HELAAS iCloud niet geactiveerd. Na de update had ik problemen op de pc, ik probeer hem nu te formatteren wat nog niet gelukt is. Dus: ik ben mijn reservekopie zowiezo kwijt Vandaag wou ik de toegangscode proberen met letters ipv 4 cijfers maar ik ben me code vergeten. Is er nu geen mogelijkheid om de gegevens(apps zijn niet belangrijk) ergens te kunnen vinden? Als ik nu mijn iphone herstel om de code eraf te krijgen ben ik mijn contacten en foto‘s kwijt wat ik dus niet wil! Is er een manier om tog bij de fotos en contacten komen? help me aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toegangscode ipad vergeten | 1987Spike | iPad algemeen | 13 | 26-08-12 14:07 |
Toegangscode vergeten! What to do? | iJob | iPhone algemeen | 37 | 24-12-11 23:56 |
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? | chanell | Archief | 1 | 06-12-09 14:23 |
iPhone 3G: Toegangscode Kwijt, wat kan ik doen? HELP!! ( iPhone 3G 3.0) | Burak61 | Unlock | 4 | 18-07-09 13:18 |
Iphone 3G toegangscode kwijt !? | iphone Frank | Archief | 12 | 15-11-08 16:51 |
|
|