Automatisch Internet uitschakelen bij grens overgaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zit met een kwestie waar ik zo snel niks met google op kon vinden. Ik zit vanaf nu wekelijks een middag vlak over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch Internet uitschakelen bij grens overgaan
Hallo,
Zit met een kwestie waar ik zo snel niks met google op kon vinden. Ik zit vanaf nu wekelijks een middag vlak over de grens in duitsland. Nu vroeg ik me af of voor mijn 4S (met jailbreak) iets bestaat dat internet automatisch uitgaat als je een buitenlandse provider krijgt. Mvg, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Data roaming uitschakelen. Je internet werkt dan alleen in je eigen land.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 april 2012 om 19:00 ---------- Roaming op de iPhone uitschakelen in het buitenland - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
oke apple had daar dus al over nagedacht hahaha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch 3G uitschakelen 4s | flydijk | iPhone algemeen | 13 | 24-01-12 17:55 |
Van 3g automatisch overgaan op bekende Wi-Fi netwerken | Taragona | Wi-Fi | 4 | 30-08-11 14:51 |
iPhone neemt automatisch na 1x overgaan op. | Cornerstar24 | iPhone algemeen | 4 | 25-12-10 21:31 |
Dicht bij grens maastricht ontvangst T-mobile | gco | Odido (T-Mobile) | 3 | 19-07-09 22:24 |
Bij overgaan telefoon te grote afbeelding contacten | dendirk | iPhone algemeen | 8 | 07-04-08 09:22 |
|
|