Dicht bij grens maastricht ontvangst T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn vraag is ik woon net over de gresn bij maastricht en wil een iphone met T-mobile abb. aanschafen heb ik dan nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dicht bij grens maastricht ontvangst T-mobile
Hallo allemaal,
Mijn vraag is ik woon net over de gresn bij maastricht en wil een iphone met T-mobile abb. aanschafen heb ik dan nog onvangst van t-mobile nl. Afstand van grens +/-10km |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ligt er maar aan waar je woont.
Ben ik in maasmechelen, lanaken, smeermaas, gellik vroenhoven. heb je gewoon ontvangst. Ieder geval ik heb er geen problemen mee. Ben ik in Canne, heb ik problemen. Groet, Pascal
|
|||
|
|||
dank reacktie,
Woon in lanaken heb met vodapone altijd ontvangst gehad(wel met nokia tel). hoop dit ook te hebben met T-mobile. ga morgen over op iphone met t-mobile. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App, Ontvangst T-mobile klachten doorgeven | RSH | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-06-10 15:46 |
Ontvangst T-mobile (flevoland) | jonisuger | Odido (T-Mobile) | 6 | 19-03-10 21:06 |
Geen ontvangst meer T-mobile | Fritzie | Odido (T-Mobile) | 6 | 26-11-09 18:04 |
geen t-mobile ontvangst | Hamertej | Odido (T-Mobile) | 0 | 30-09-09 20:18 |
Hele slechte ontvangst t-mobile | jdj86 | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-03-08 09:57 |
|
|