Wachten op nieuw contract. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag geheel onverwachts een nieuwe Iphone 3GS opgehaald. Mijn abbo loopt af op 14 sept bij KPN. Nu gekozen voor een TM die dus ingaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wachten op nieuw contract.
Vandaag geheel onverwachts een nieuwe Iphone 3GS opgehaald. Mijn abbo loopt af op 14 sept bij KPN.
Nu gekozen voor een TM die dus ingaat op 15 sept. Kan ik nu deze nwe iphone wel met het tijdelijke nummer activeren en dan alleen Wi-Fi gebruiken? Ik neem aan dat ik dan 3 G moet uitzetten en moet ik nog meer opletten? Grt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opeens nieuw Telfort contract na iPhone 3G gebruik | dampendedrol | KPN | 2 | 09-10-10 18:12 |
Ingangsdatum nieuw contract na verlenging | wsk1 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-08-10 17:35 |
ik weet het niet meer (nieuw of wachten) | 24uur | iPhone algemeen | 0 | 23-06-10 17:51 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
nog een jaar wachten op nieuw abbonement. | bert 65 | Odido (T-Mobile) | 2 | 21-07-08 00:01 |
|
|