Toegangscode vergeten help aub! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt. Mijn vaders zijn laptop vindt de iPhone niet. Misschien na dat deze hersteld is via iTunes dat ze hem daarna aan de pc kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klopt. Mijn vaders zijn laptop vindt de iPhone niet. Misschien na dat deze hersteld is via iTunes dat ze hem daarna aan de pc kunnen zetten. Geen idee hoe ze dat doen. Ik laat het morgen even weten. Mocht je ondertussen nog op een tip komen hoor ik het graag.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Fijn! Je hoort t morgen van me. Fijne avond.
|
|
|||
|
|||
Ik heb eens een programma van wondershare gehad.
Wanneer je iPhone met toegangscode vergrendeld is een je zet deze in dfu mode. Zou je met dit programma foto.s veilig kunnen stellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke waar kan ik dat programma vinden? Zou heel mooi zijn. Kan dat ook als de Iphone niet meer om een code vraagt? Mijn Iphone geeft aan ''Telefoon geblokkeerd sluit aan op Itunes'' |
|
|||
|
|||
Wondershare programma's zijn meestal te vinden bij Wondershare:
Wondershare Software Official Website - Multimedia, Utility, Mobile Let op! Het toestel MOET in DFU mode staan en MOET herkend worden door iTunes. Zonder de onderliggende functies van iTunes kan geen enkel programma een verbinding maken met de iPhone. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb net gebeld met dat bedrijf, maar hun kunnen er niks mee omdat die geblokkeerd staat. |
|
|||
|
|||
Oke jammer van het bedrijf proefversie zul je denk ik niks aan hebben zit altijd toch iets achter maar je kan het idd proberen. Weet je ook welk programma het is er staan heel veel op.
Laatst gewijzigd door niven10; 07-08-14 om 13:02. Reden: Edit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link1: Wondershare Photo Recovery: Recover Deleted Photos | OFFICIAL Link2: Wondershare Data Recovery: Retrieve Data Software | OFFICIAL Link3: Wondershare Dr.Fone for iOS: iPhone Data Recovery Software | OFFICIAL Link4: Wondershare TunesGo (MobileGo for iOS) - iOS Manager | OFFICIAL Laatst gewijzigd door niven10; 08-08-14 om 14:27. Reden: Opgeschoond. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2014 om 12:01 ---------- Ik heb hier de programma's die je kan proberen. Link1: Wondershare Photo Recovery: Recover Deleted Photos | OFFICIAL Link2: Wondershare Data Recovery: Retrieve Data Software | OFFICIAL Link3: Wondershare Dr.Fone for iOS: iPhone Data Recovery Software | OFFICIAL Link4: Wondershare TunesGo (MobileGo for iOS) - iOS Manager | OFFICIAL[/QUOTE] Dankje voor de moeite Niven, ik zal ze even uitproberen. Laatst gewijzigd door iCulture; 07-08-14 om 16:25. Reden: Opgeschoond. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iCulture; 07-08-14 om 16:22. Reden: Illegale link verwijderd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door iCulture; 07-08-14 om 16:23. Reden: Quote-fix |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door niven10; 07-08-14 om 13:29. Reden: Edit |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mijn gedacht... Twiet...twiet...
|
|||
|
|||
Heb maar besloten de telefoon te herstellen zonder dat ik me data terug heb. Ik had gelukkig nog wat op me Icloud. Bedankt allemaal voor jullie hulp.
|
|
||||
|
||||
Fmi; het ww op je iphone staat toch los van je icloud?
Dus als je na herstel je icloud email ingeeft dan wordt die data toch terug gezet? |
|
|||
|
|||
Geen dank voor je hulp help mensen graag
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had op Icloud maar 4.7gb aan data. Ik mis nog 10Gb. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 augustus 2014 om 13:19 ---------- Dat heb ik gemerkt😉 |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toegangscode vergeten, nog wel toegang | Seel | iPad algemeen | 6 | 07-04-14 14:53 |
Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen? | sof2008 | iPhone algemeen | 10 | 01-12-12 12:19 |
toegangscode ipad vergeten | 1987Spike | iPad algemeen | 13 | 26-08-12 14:07 |
iPhone toegangscode vergeten! Reservekopie kwijt | Sehla38 | iPhone algemeen | 0 | 03-04-12 16:32 |
Toegangscode vergeten! What to do? | iJob | iPhone algemeen | 37 | 24-12-11 23:56 |
|
|