Toegangscode vergeten, nog wel toegang discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal , Ik had tijdens mijn vakantie een toegangscode ingesteld. Daarna heb ik de toegangscode uitgezet en niet meer gebruikt. Nu ben ik die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode vergeten, nog wel toegang
Hallo allemaal ,
Ik had tijdens mijn vakantie een toegangscode ingesteld. Daarna heb ik de toegangscode uitgezet en niet meer gebruikt. Nu ben ik die code vergeten. Ik heb nog wel toegang tot mijn iPad. Hoe kan ik de code weer instellen zonder dat ik de huidige code weet. Ik durf mijn code niet meer aan te zetten omdat ik bang ben dat ik dan geen toegang meer heb tot mijn iPad. Maar ik wil wel weer een code gaan gebruiken. Wie weet hoe ik dit aan kan pakken?? Grtz Seel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon alles in fabrieks instellingen zetten
|
|
|||
|
|||
Als je de toegangscode hebt uitgezet, kan je bij het inschakelen toch een nieuwe ingeven?
Zodra je dit uitschakeld wordt deze toch gewist? |
|
|||
|
|||
Techfreak heeft gelijk, je kan gewoon een nieuwe ingeven aan het begin
|
|
|||
|
|||
Opgelost
Ik heb het uitgeprobeerd, en kan inderdaad weer een nieuwe code aanmaken zonder dat ik de oude nodig heb.
Hartelijk dank voor de reacties en de hulp. Grtz Seel |
|
||||
|
||||
Opgelost. Slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen? | sof2008 | iPhone algemeen | 10 | 01-12-12 12:19 |
iPhone toegangscode vergeten + error 3194 bij resetten | Gebruiker01 | iPhone algemeen | 1 | 08-10-12 12:27 |
toegangscode ipad vergeten | 1987Spike | iPad algemeen | 13 | 26-08-12 14:07 |
iPhone toegangscode vergeten! Reservekopie kwijt | Sehla38 | iPhone algemeen | 0 | 03-04-12 16:32 |
Toegangscode vergeten! What to do? | iJob | iPhone algemeen | 37 | 24-12-11 23:56 |
|
|