Mailbox icoon defect? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week geeft mijn mailbox icoon (iPad 2) met het rode bolletje aan dat er 1830 (!) mails in mjin twee accounts zitten. En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mailbox icoon defect?
Sinds vorige week geeft mijn mailbox icoon (iPad 2) met het rode bolletje aan dat er 1830 (!) mails in mjin twee accounts zitten. En die zijn toch echt helemaal leeg...
Is dit een instellingszaak (niet gevonden) of gewoon een defect? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Accounts verwijderen en opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
Heb het overwogen, leek mij wat drastisch, maar zal het toch maar doen. Reset van iPad hielp in iedere geval niet. Vraag me toch af hoe zoiets ontstaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Icoon naar Icoon veranderen | SergioEdelman | Jailbreak apps en thema's | 5 | 02-04-10 22:54 |
Vreemde Icoon naast mijn Batterijinfo icoon | torat | iPhone algemeen | 9 | 16-04-08 18:31 |
png icoon hoe transparant rond icoon | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-08 17:26 |
|
|