Apple id verkeerd bij updaten apps iPad4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Net toch iets vreemds: ik wil via de appstore een aantal apps updaten, moet ik het wachtwoord van het apple id invoeren, blijkt dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple id verkeerd bij updaten apps iPad4
Hoi,
Net toch iets vreemds: ik wil via de appstore een aantal apps updaten, moet ik het wachtwoord van het apple id invoeren, blijkt dat het apple id van mijn lieftallige vrouw gebruikt wordt en in de instellingen staat gewoon mijn eigen apple id ingevuld! Hoe is dit te omzeilen, ik heb al uitgelogd en weer opnieuw ingelogd en de iPad ook al opnieuw opgestart. Alvast bedankt voor eventuele hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult de apps moeten verwijderen die gedownload zijn met het ID van je vrouw. Dit inloggen is ooit handmatig gebeurd in de App Store om die specifieke apps te downloaden. Je kunt apps van andere accounts niet met je eigen ID updaten, dus zul je ze opnieuw moeten downloaden met je eigen ID.
Als het betaalde apps betreft, dan kun je ze of opnieuw kopen met je eigen ID of simpelweg niet dubbel betalen en de apps blijven gebruiken die zijn gedownload met het ID van je vrouw. Veel gezinnen gebruiken 1 ID voor betaalde aankopen, dit vormt verder ook geen probleem.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3: melding bij updaten apps | maceddy | iPhone Apps | 2 | 20-03-11 20:14 |
Wildvreemde Itunes account bij updaten Apps! | ReneeVee | iTunes | 5 | 30-12-10 10:43 |
Verkeerd plaatje bij Apps | Smaliepaard | Archief | 2 | 29-07-09 21:43 |
vreemde melding bij updaten van apps via Appstore | (jonne) | iPhone Apps | 2 | 18-08-08 16:06 |
|
|