Batterijdeksel wireless keyboard muurvast... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk mag ik dit hier plaatsen (Apple servicecenter: komt niet met oplossing) Het dekseltje zit dus muurvast... Heb al diverse € 0,10 en € 0,20 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterijdeksel wireless keyboard muurvast...
Hopelijk mag ik dit hier plaatsen (Apple servicecenter: komt niet met oplossing)
Het dekseltje zit dus muurvast... Heb al diverse € 0,10 en € 0,20 coins kromgebogen met tang. Batterij zal wellicht zijn leeggelopen, hoewel deze er niet echt lang inzit. Vraag: is er aan zo'n los dekseltje te komen, zodat ik deze eruit kan boren/dremelen?? Uw advies wordt enorm op prijs gesteld! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meer info graag
|
Labels |
batterij, deksel, keyboard, vast, wireless |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wireless Keyboard verbonden met iPhone | rosalinvandenb | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 03-12-12 23:05 |
Ipad 1 met apple wireless keyboard | debruijn1988 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 06-10-11 14:06 |
Apple Wireless Keyboard Azerty | bananarip | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 19-08-11 16:23 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
|
|