Ipad 1 met apple wireless keyboard discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Heb sinds gister een apple wireless keyboard tot me beschikking. Het leek me erg handig voor mijn ipad maar nu ondervond ik meteen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 1 met apple wireless keyboard
Goedemiddag,
Heb sinds gister een apple wireless keyboard tot me beschikking. Het leek me erg handig voor mijn ipad maar nu ondervond ik meteen een probleem. Alles werkt goed alleen werkt de backspace knop niet... Weten jullie waar dit aan ligt? hoop dat iemand me kan helpen. gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Wireless Keyboard Azerty | bananarip | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 19-08-11 16:23 |
RR2HD en gameloft games met wireless keyboard komt er mogelijk aan. | Aitvaras | iPad Games | 0 | 06-06-11 12:39 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
wat zou dat mooi zijn apple wireless keyboard | m-jay | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 30-07-09 17:15 |
|
|