//

ipad op extern beeldscherm [hdmi>vga kabel?]

ipad op extern beeldscherm [hdmi>vga kabel?] discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst de ipad naar hdmi adapter gekocht voor ipad 3. Het werkt perfect op de tv maar ik heb boven een extra ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-12, 13:51
LBProdsWEB LBProdsWEB is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 5
Question ipad op extern beeldscherm [hdmi>vga kabel?]

Hallo,

Ik heb laatst de ipad naar hdmi adapter gekocht voor ipad 3.
Het werkt perfect op de tv maar ik heb boven een extra beeldscherm van hp met een vga input en een 3.5 mm audio input. Daar wil ik ook mijn ipad op hebben. Kan dat gewoon met een hdmi naar vga kabel, de audio met een audio kabel van ipad naar beeldscherm?

Luuk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-16, 13:20
pctraverse pctraverse is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Drachten
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een Ipad 2. Heb meerdere opties uitgeprobeerd met HDMI en VGA.
Een losse verloop van 30p - naar HDMI werkt prima. 30p - naar VGA werkt prima.
Bij VGA heb je echter het probleem dat je geen poweraansluiting hebt. De HDMI kabel heeft een extra 30p aansluiting erbij. Heb vervolgens de 30p - Naar HDMI aangesloten op de HDMI - VGA omzetter.... Dat wil niet werken. Ook niet via de extra audio aansluiting. Het is echter een HDMI - VGA met een chip erin...denk dat daar het probleem zit. Want de max. uitgang is 1024 x 768... Terwijl de chip max. grootte haalt. Wellicht dat het wel werkt met een gewone (goedkope) HDMI-VGA kabel.
Ik gebruik ook wel eens kastje met versterker waar je 4 beeldschermen in VGA op de 30p-VGA kabel kunt aansluiten.
De Audio kun je dan halen van de koptelefoonuitgang. Je hebt echter niet standaard een powerbron meer beschikbaar voor je Ipad.
Er zijn wel prutsoplossingen... Ze sluiten een extra USB plug aan op de 30p aansluitingen tbv de power op de verloopkabel

Laatst gewijzigd door pctraverse; 07-02-16 om 13:31.
  #3  
Oud 07-02-16, 13:59
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Je reageert hier op een bericht uit 2012. Hoop dat er ondertussen al een oplossing gevonden is. Noem airplay als voorbeeld.
  #4  
Oud 07-02-16, 14:19
pctraverse pctraverse is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: Drachten
Berichten: 10
Standaard

Niet opgelet, haha.... Bedankt voor het attent reageren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
VGA kabel + Camera USB kabel 3GS Rob44G iPhone accessoires en onderdelen 0 21-04-12 00:19
iPad 2 aan vga kabel aansluiten voor films nouska1976 iPad accessoires en onderdelen 3 03-02-12 11:38
is deze HDMI kabel iPad 2 compatible? WouterT iPhone accessoires en onderdelen 1 07-05-11 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.