Gescande foto's op IPad (3) overzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik probeer gescande kleinbeeld negatieven op mijn IPad over te zetten. Werkwijze: negatieven scannen (via een Canoscan 9000F Mark 2) naar laptop van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gescande foto's op IPad (3) overzetten
Beste mensen,
Ik probeer gescande kleinbeeld negatieven op mijn IPad over te zetten. Werkwijze: negatieven scannen (via een Canoscan 9000F Mark 2) naar laptop van laptop kopieëren naar geheugenkaart. Dan via connector op IPad iPad ziet echter geen foto's op de geheugenkaart. Iemand enige idee waarom? Had al eerder geprobeerd om ze op een USB te zetten en via connector naar IPad maar dan krijg ik de melding dat de USB te veel stroom vraagt? BVD voor reactie, Groet Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
*never mind*
Laatst gewijzigd door Gonus; 04-02-16 om 14:55. Reden: geen toegevoegde waarde |
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie, hoe moet ik dit interpreteren is het /DCIM/cameramerk/ ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een andere invalshoek. Is het niet handiger om via iCloud photo sharing of dropbox de foto's over te zetten ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Foto-albums van iPad overzetten naar Mac | Guest-20200914115422 | iTunes | 2 | 13-02-15 12:14 |
Foto's iPad overzetten naar PC | Jaguarfk | iPad algemeen | 10 | 28-04-14 21:17 |
foto's overzetten van laptop naar ipad | helmus2 | iPad algemeen | 1 | 16-02-14 21:10 |
iCloud foto's overzetten van iPhone naar iPad | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 3 | 11-05-13 17:07 |
|
|