Problemen na update 9.2.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist de laatste update iOS 9.2.1 op mijn iPad geinstalleerd. Nu willen echter de updates van apps niet bijwerken. Ook kan ik geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen na update 9.2.1
Ik heb zojuist de laatste update iOS 9.2.1 op mijn iPad geinstalleerd. Nu willen echter de updates van apps niet bijwerken. Ook kan ik geen nieuwe apps installeren :-(Wat moet ik doen? Kan ik terug naar de vorige versie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Check je "iTunes en app store" instellingen eens, heb je daar je ww wel ingevuld?
|
|
|||
|
|||
Mijn man heeft nu hetzelfde met zijn iPad! En hij heeft enkele dagen geleden al geupdated. Probleem in AppStore?
Wat is harde reset? De aan- uitknop tegelijk met de homeknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt? Dat is altijd het eerste dat ik doe bij een probleem ;-) ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2016 om 17:05 ---------- Hij doet het nu weer !!! Probleem opgelost |
|
|||
|
|||
Citaat:
App Store en iTunes kampen wereldwijd met storing |
|
|||
|
|||
Ok. Het lag dus niet aan mij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee ook dat niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen na update 4.3.5 | Laskatje | iPhone algemeen | 3 | 29-07-11 11:19 |
Problemen na update 4.3.2 | Edgar24 | Archief | 4 | 17-04-11 22:37 |
Problemen na update 4.2.1 | nepduif | iPhone algemeen | 0 | 10-12-10 18:19 |
Problemen na update OS 3.1.2 | XIII | iPhone algemeen | 10 | 10-10-09 14:43 |
|
|